פייק נויז

מיכל שיר מתפוצצת: "הם דנים על חוק עונש מוות ללהט"ב"

תמונה – צילום מסך ערוץ 12

ח"כ מיכל שיר שערקה ממפלגת הליכוד לגדעון סער ובבחירות האחרונות ערקה למפלגת 'יש עתיד' של יאיר לפיד, מעוררת סערה ברשת לאחר שטענה בראיון לעופר חדד, כי הממשלה כבר דנה על "חוק עונש מוות ללהט"בים.

בראיון לעופר חדד בערוץ 12 טענה שיר, "עד לפני שבועיים לא היינו שומעים דיון… שדן האם כן או לא עונש מוות ללהט"בים. הם מתחילים להנחיל פה תרבות שהיא מסוכנת. אני אופוזיציה תפקידי לבקר את השלטון". המגיש עופר חדד לא נשאר אדיש והגיב, "מי דיבר על עונש מוות ללהט"בים?? אני לא שמעתי דיבור כזה".

שיר: "אבל עובדתית בגלל שיש לך חברי כנסת וסגני שרים שמתחילים לדבר ולהתבטא ולהגיש הצעות חוק בנושא הזה. אנחנו לא מדברים באוויר אנחנו מדברים על דברים שקורים כאן ועכשיו".

לאחר מכן כתב חדד, "לא חסרים נושאים שנויים במחלוקת שמובילה הממשלה. ״חוק עונש מוות ללהט״בים״ אינו אחד מהם. יש מספיק הזיות והטרלות במציאות הפוליטית שלנו, אין צורך להמציא הזיות חדשות".

5 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.