תיעוד

צפו: נהג מבית חנינא מצליח להימלט משוטרים

תמונה – דוברות המשטרה
מצלמות הגוף של השוטרים חושפות מרדף של שוטרי תנועה.

אמש בשעות הערב המאוחרות, הבחין שוטר תנועה של מחוז ירושלים, בנהג בכביש בגין בעיר שעורר חשדו והורה לו לעצור בצד הדרך. הנהג בתגובה, נעצר במקום והגיש לידי השוטר על האופנוע המשטרתי את רישיון הנהיגה, אז הורה לו השוטר להמשיך ולעצור בצד הדרך במקום בטוח לשם בדיקתו.

לאחר מרחק קצר, ביצע הנהג החשוד פרסה בניגוד להוראות השוטר, והחל בנסיעה פרועה על מנת לחמוק מהמקום. השוטר הזעיק תגבורת משטרתית בנסיון לעצור את הרכב. לאחר סריקות מהירות שערכו שוטרי מחוז ירושלים, בתוך זמן קצר הרכב אותר סמוך לבית מגוריו בשכונת בית חנינא שבירושלים כשהוא מכוסה במטרה להסתירו.

בדיקת רישיון הנהיגה שנמסר לידי שוטר התנועה, העלתה כי מדובר ברישיון השייך לבן משפחתו של הנהג החשוד וכי הנהג בפועל ברכב הנו פסול על ידי בימ"ש משנת 2020 וזאת למשך 10 שנים ולחובתו כבר מספר מקרים בהם נתפס נוהג בתקופת פסילה. שוטרי מחוז ירושלים איתרו ועצרו את הנהג החשוד, צעיר בן 24, והוא הועבר לחקירה ביחידת התנועה של מחוז ירושלים שבסיומה נכלא. בנוסף, לאחר שהושלמה בדיקת הרכב על ידי שוטרי הזיהוי הפלילי, הרכב נתפס ונגרר מהמקום אל מגרש אחסנה משטרתי.

הבוקר, יובא החשוד לבית המשפט שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בכדי להגיש נגדו כתב אישום כבר בימים הקרובים תוך שהחל במקביל הליך לחילוט הרכב שבו נהג אמש.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.