נגד עיתון הארץ

בן גביר זועם: "תתחילו לסקר את הבעיות האמיתיות"

תמונה – צילום: ללא

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ירד הבוקר לדרום ולעיר באר שבע וקיים הערכת מצב עם פיקוד דרום בראשות מכפ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי וממ"ז דרום ניצב פרץ עמר.

דבריו של השר במהלך הסיור בעיר באר שבע:

אני בא לכאן כדי להעביר מסר, המסר הוא שבאנו למשול במדינת ישראל. יש כאן הרבה עבודה, יש כאן מאבק, אני לא יכול להבטיח הצלחות תוך יום ולא תוך יומיים, אבל אני כן יודע שבעזרת המשטרה שאני מתרשם כך הזמן מהיכולות, מהאיכויות, אבל בצד שני שהשוטרים צריכים גיבוי, בעז"ה ממני הם יקבלו.

צריכים תקציבים, צריכים תוספת תקנים, צריכים תוספות במשכורות, זה יהיה המבחן הקרוב של הממשלה.

ואני אומר זה בצורה הכי פשוטה כמו שאני דורש ממני ומהממשלה לבוא ולתת גב, להוסיף משכורות, להוסיף תקנים, להביא עוד הרבה מאוד שוטרים, אני גם דורש מהמשטרה לחתור למגע, להסתכל לפושעים בעיניים ולחתור למגע! לא לוותר להם!

התחושה כאן של האנשים, היא תחושה לא פשוטה, ואני שומע אותה. צריך להציל את העיר, ולכן אני חושב שגם המשטרה צריכה להבין שהיום הצפייה ממנה זה להשליט את הסדר בבאר שבע, להשליט את הסדר בדרום, בשביל זה באנו, יש הרבה הרבה עבודה וזה מסר שלי כאן היום.


במהלך הזמן שהוקצב לסינק תקשורתי, כתב עיתון הארץ שאל את השר בן גביר האם הנחה למשטרה לנקוט ביד קשה בהפגנה במוצאי שבת על הממשלה, השר הגיב: "אני בנושא הזה אמרתי את שלי, אולי תתחילו לסקר גם את באר שבע ואת חוסר המשילות?".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.