"לערב את השב"כ"

דרמה בעולם התחתון: הבורר ג'רושי חוסל ברמלה

תמונה – צילום: מתוך ערוץ 13

סערה בעולם הפשע: עלי ג'רושי, המכונה "הבורר" של משפחות הפשע ג'רושי, חוסל לפנות בוקר ביריות מתנקשים ברמלה. גם הכלב השייך למשפחה אותר ללא רוח חיים.

על הדיווח, ג'רושי נורה על ידי מתנקשים רעולי פנים ביציאה מהמשרד סמוך למסגד בשכונת הפשע ברמלה. הוא פונה לבית החולים שמיר אסף הרופא, שם נקבע את מותו. כוחות גדולים של משטרה הוזעקו לאיזור מחשש לנקמת דם שתתבצע בשעות הקרובות. טרם נעצרו חשודים.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מסר: "הבוקר אבקש מראש הממשלה ליישם תוך פרק זמן קצר את הוראות סעיף ההסכם הקואליציוני בין עוצמה יהודית לליכוד, המאפשרות להפעיל את השב"כ בלוחמה במשפחות הפשע. אחרי בחינה של עבודת המשטרה והערכה עמוקה מאוד למפכ"ל ולשוטרים המוסרים נפש, יש להכניס גם את השב"כ לפעולה בצורה אינטנסיבית.

חשוב לציין שהדבר ייעשה לצד פעילות המשטרה ואני שולח מכאן ברכת הצלחה לכל החוקרים והיחידות המיוחדות שפועלות בנושא והביאו למעצרים חשובים ורק השבוע סיכלו אירוע של רצח. אולם אין מנוס מלהפעיל גם את שירות הביטחון הכללי, בתופעה שהופכת להיות מכת מדינה, וביכולתו של השב"כ להביא עוד מודיעין איכותי ולהשתמש בסמכויות חקירה מיוחדות שלא ניתנות למשטרה".

תיעוד מהזירה

4 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.