דמוקרטיה

עמית סגל מפרגן למפגיני השמאל: "כל הכבוד להם"

תמונה – אינסטגרם

חגיגה דמוקרטית: עשרות אלפי בני אדם השתתפו בהפגנת ארגוני ומפלגות האופוזיציה נגד ממשלת נתניהו והרפורמה שמתכנן שר המשפטים יריב לוין במערכת המשפט.

בסיום ההפגנה, ניסו כ-200 מוחים לחסום את כבישי איילון ונבלמו על ידי כוח משטרה.

דגל אש"ף בהפגנה (צילום: איתמר כרמון)
דגל אש"ף בהפגנה (צילום: איתמר כרמון)

פרשן חדשות 12 עמית סגל הפתיע ופירגן למפגיני השמאל שיצאו לרחובות נגד הממשלה, "דעה חצי פופולרית: אזרחים שיוצאים לרחובות נגד מהלכים שכואבים להם, עושים מעשה דמוקרטי חשוב וכל הכבוד להם, ללא קשר לדעתם".

לרר הפגנות
לרר הפגנות

בן דודו של רה"מ נתניהו, דני נתניהו, בנה של השופטת שושנה נתניהו ז"ל, נאם בהפגנה נגד הממשלה: "אם אימי הייתה בחיים, היא לא הייתה שותקת. הדרישה הבוטה למנות שופטים, ע"י חברי הכנסת יחד עם חקיקת חוקים אישיים, משמעותה ביטול עצמאותה של הרשות השופטת"

שרת החוץ לשעבר ציפי לבני נאמה בהפגנה ותקפה, "אי אפשר להפריז בחשיבות הרגעים האלה בחייה של אומה. אלה רגעים היסטוריים שיקבעו אם ישראל תמשיך להיות מדינה מתקדמת או מדינה טוטליטרית, חשוכה וסגורה".

מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי הודה לאלפי השוטרים ממחוזות תל אביב ירושלים וחוף שאבטחו הערב את שורת המחאות ברחבי הארץ על עבודתם המקצועית. המפכ״ל שהה כל הערב בלשכתו בתל אביב ובמרכז השליטה המחוזי משם קיבל עדכונים שוטפים על המתרחש בכל המחאות.

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.