בשווי מליוני שקלים

תמורת כסף: זה מה שמצאו בשמפו של הבנות

תמונה – צילום: דוברות המשטרה

נתפסו בנתב"ג: 4 נשים צעירות ישראליות, תושבות המרכז בשנות ה- 20 לחייהן, נעצרו בחשד לסחר, יבוא וייצוא סמים מסוגים שונים ארצה, בהיקף עצום ובשווי מוערך של מיליוני שקלים.

במסגרת פעילות סמויה של היחידה המשטרתית 747, זיהו הבלשים תנועה חשודה של 4 נשים שנחתו בטיסה מגרמניה, במהלך ניתוח ומעקב אחר תנועתן של החשודות לאורך מסלול הכניסה לארץ, משרוול המטוס, דרך ביקורת הדרכונים ועד איסוף המזוודות, הצליחו הבלשים לקשור בין הדמויות לעבירת הבלדרות.

בתוך כך, בבדיקת המזוודות של 3 החשודות, חשפו בלשי היחידה למעלה מ- 15 קילוגרמים של חומרים החשודים כסם מסוג קוקאין וקטמין, שהוסלקו בבקבוקי שמפו ומארזים של תוספי מזון ובריאות ואלה הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

חשודה נוספת- רביעית במספר, שהיתה עמן בטיסה, נעצרה מחוץ לנתב"ג יחד עם בן זוגה וחשוד נוסף, קרוב משפחתה, שניסה להעלים את הסמים.

כאמור, המשטרה עצרה לחקירה את ארבע הנשים ושני הגברים בחשד להברחת סמים ובסיומה נכלאו, כאשר בכוונת חוקרי משטרת מרחב נתב"ג להביאם הבוקר לדיון בבימ"ש, בבקשה להאריך את מעצרם בהתאם לצורכי החקירה.

זה המקום לציין, כי המעצר אמש של 6 החשודים וסיכול הברחת הסמים העצומה ארצה ע"י בלשי יחידת העלית 747, מצטרפת ל הישג מבצעי נוסף של היחידה מסוף השבוע האחרון, במהלכו עצרה היחידה בשת"פ מרחב יפתח, 3 זוגות וגבר נוסף (סה"כ 7 חשודים) שניסו להבריח ארצה מעל 40 ליטר של חומר החשוד כ- gbl המוכר כ"סם האונס".

5 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.