הכביש נחסם לתנועה

צפו: גנבי רכב פלסטינים נפצעו קשה במהלך מרדף

תמונה – מד"א

בשעה 06:30 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על תאונת בין 2 כלי רכב, בכביש 5 למזרח, סמוך למחלף קסם. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח בילינסון ומאיר, 4 פצועים, בהם: 2 במצב קשה, עם חבלה רב מערכתית, מורדמים ומונשמים, 1 במצב בינוני, בהכרה, עם חבלות בגב ובגפיים, 1 במצב קל עד בינוני.


חובשים בכירים מיחידת האופנועים של מד"א, מתן גידה ושניר חלא והפאראמדיקים אלעד פולק ואייל דוידסון, סיפרו:

"ראינו על המחלף שני כלי רכב מעוכים, באחד מהם נלכדו 3 נוסעים גברים בשנות השלושים, מהמושב האחורי חולץ גבר מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית, הרדמנו והנשמנו אותו, נוסע שישב ליד הנהג חולץ בהכרה מלאה וסבל מחבלות בגב ובגפיים, ונהג הרכב חולץ כשהוא מעורפל הכרה, עם חבלת ראש וחבלה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים הרדמנו והנשמנו אותו.

מהרכב השני יצא הנהג גבר בשנות החמישים כשהוא בהכרה מלאה וסובל מחבלות, הענקנו לפצועים טיפול ראשוני מציל חיים בשטח תוך חילוצם מהרכב, ולאחר חילוץ מורכב וממושך פינינו אותם לבית החולים באמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של מד"א, כשמצבם של 2 קשה, 1 בינוני, ונהג הרכב השני גבר כבן 50 במצב קל עד בינוני."

החשד שהתאונה נגרמה כתוצאה ממרדף משטרתי אחרי גנבי רכב.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.