עדיין מאמינים לה?

התפתחות דרמטית: המתלוננת נגד הרב טאו "הוא בן למשפחת מנגלה"

תמונה – יוטיוב צבי טאו

כחצי שנה אחרי שחשפה בראיונות לתקשורת וטענה כי בכיר רבני הציונות הדתית הרב צבי טאו פגע מינית בילדותה, המתלוננת נחמה תאנה ואביה טוענים היום במסיבת עיתונאים כי "צבי טאו הוא נאצי. הוא חלק מחבורה של נאצים העוסקת בריגול, במקרי רצח רבים ופגיעה שיטתית בכל דרך אפשרית במדינת ישראל"

אביה, מנחם בוריסקי, אמר לתקשורת, "נחמה שיתפה לפי מה ששמעה וראתה, האדם שקורא לעצמו צבי טאו אינו יהודי, ולא רק שהוא לא יהודי, אלא שהוא בן למשפחת מנגלה הנודעת לשמצה. היא שיתפה שישנה קבוצה של נאצים שהצליחו לאורך השנים ובמיוחד בעשורים הראשונים להקמת המדינה להשתקע פה בארץ תחת זהויות של יהודים. צבי טאו הוא לטענתה הוא הבכיר שבחבורה וממש לא נמצא כאן לבדו".

העיתונאי אראל סגל הגיב, "העיקר שפכו את דמו". כתב ערוץ 12 אילן לוקא'ץ הגיב לו, "היא לא היחידה. והוא צריך לגמור בכלא, אלא אם כן כמובן תחוקקו חוק שרבנים שמתחילים ב-ט׳ פטורים מעונש. הכל הרי סביר".

טאו תגובות
תגובות ברשת

צפו בוידאו

2 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.