ללא נפגעים

בהלה בהוד השרון: תושבים פונו בגלל בולען שנפער

תמונה – עיריית הוד השרון

בעקבות אירוע של קריסת אדמה באתר תמ"א ברחוב הצנחנים 6, בהתאם להנחיות כיבוי אש ובתיאום עם כוחות העירייה במקום, הוחלט על פינוי זמני של שני בניינים ברחוב הצנחנים 4 ו 6 כאמצעי בטיחות עד גמר טיפול ראשוני וקבלת החלטות להמשך .מבדיקה ראשונית עולה, כי זליגת האדמה התרחשה בחניון רובוטי שנחפר באתר וקיימת סכנה לתזוזת הפיגומים בבניין התמ״א. בנוסף, בשל זליגת הקרקע נסגר קטע כביש עד לבדיקת ההשפעה ומפונה כאמור בניין נוסף עד לבדיקת הקונסטרוקציה.ראש העירייה אמיר כוכבי ביחד עם צוותי ההנדסה העירוניים נמצאים במקום, יחד עם קונסטרוקטור מטעם החברה הקבלנית, מתכנן השלד וכוחות ביטחון.הכניסה לרחוב הצנחנים בין מצדה לטרומפלדור, חסומה לכלי רכב, עד להודעה חדשה.דיירי הבניינים מקבלים את כל הסיוע הנדרש ומוזמנים לפנות בכל דבר ועניין למוקד העירוני.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.