הותר לפרסום

תיעוד דרמטי: רעולים יורים לעבר רכב במטרה לשדוד – כך הנהג הגיב

תמונה – מתוך הסרטון

בתאריך 29.12.2022 בשעות הצהריים התקבל במוקד 100 של המשטרה דיווח על ירי שבוצע לעבר רכב ברחוב דב יוסף בירושלים. כוחות משטרה גדולים של מחוז ירושלים הוזעקו למקום, איתרו את הזירה ואספו ממצאים וראיות. בעקבות הירי לא היו נפגעים.

במהרה התברר כי הרקע לאירוע הוא פלילי, ונפתחה חקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים.

מהחקירה בימ״ר ירושלים עולה כי עפ״י החשד הירי בוצע לעבר רכב בכביש, במסגרת ניסיון שוד שלא צלח, ולאחריו נמלטו החשודים מהמקום. במהלך החקירה חוקרי המשטרה התחקו אחר זהותם של החשודים במעורבות במעשה.

בימים שלאחר המקרה בתחילת החודש, נעצרו ע״י בלשי ימ״ר ירושלים שלושה חשודים, ובשבוע שעבר נעצר חשוד רביעי. אתמול עצרה המשטרה חשוד נוסף (חמישי) – כולם בגין מעורבות בירי והניסיון השוד. כלל החשודים שנעצרו תושבי אזור ירושלים.

מעצרם של החשודים הוארך בבימ״ש מעת לעת ונכון להיום ארבעה מהחשודים עצורים עד ליום שני הקרוב (23.1). החקירה נמשכת בימים אלו במטרה למצות את הדין עם המעורבים.

תיעוד המקרה:

התיעוד באדיבות 'מיינט, ווינט'

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.