צפו

בשידור חי: איילה חסון הגיבה בדמעות למונולוג

תמונה – ערוץ 13

מגישת הטלוויזיה איילה חסון הגיבה בדמעות למונולוג של אסנת מארק שסיפרה למה החליטה לוותר על תפקיד מנכ"לית של משרד המדע.

אסנת מארק נתניהו הליכוד

בראיון לאיילה חסון סיפרה מארק, "אבא שלי מרים אליי טלפון, בוכה ואומר לי, בת שלי יקרה תעזבי, הם לא יניחו לך. למה? למה? אנחנו ב-2022, על מה משחירים אותי? על מה ארץ נהדרת צריכה לשבת ולעשות… זאת כבר לא תוכנית סאטירה, גזענות וגזענות נוראית. על מה? על זה שגדלתי באופקים ופרצתי את כל תקרות הזכוכית?

"אבא שלי היה עובד באבו רודס כדי להביא פרנסה לבית כדי שאנחנו נלמד, אנחנו 4 עורכות דין בבית. על מה עושים דבר כזה? למה משחירים אותנו? מה עשיתי? בגלל שאני בצדו של נתניהו? אני אמשיך להיות בצדו של נתניהו. השחירו אותי".

איילה חסון הגיבה, "מה אני אומר לך אסנת מארק. קודם כל גרמת לי לדמוע, אני מרגישה את הכאב שלך, אני לא שמעתי טקסט כזה. זה טקסט מאוד חשוב שנאמר בימים האלה. אני לא אוהבת לקחת את זה למקום של גזענות זה לא ראוי, אבל בהחלט הלעיגו אותך והגחיכו אותך ועשו ממך קרקס".

34 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.