עליית ראש חודש

תיעוד: יהודים נעצרו בהר הבית בגלל הנפת דגל ישראל ושירת 'התקווה'

תמונה – רשתות ערביות

חבר הכנסת יצחק קרויזר (עוצמה יהודית) עלה כעת להר הבית להודות במקום עם כניסתו לכהן כחבר כנסת במסגרת החוק הנורבגי.

חבר הכנסת קרויזר עלה להר הבית יחד עם אביו הרב יהודה קרויזר רבה של מצפה יריחו שעלה עם אשתו הרבנית, אמו של חבר הכנסת קרויזר, והרב שמשון אלבוים ראש מינהלת הר הבית.

הרב קרויזר היה נרגש מאוד בהר הבית. "זכינו ויש לנו חבר כנסת מפוקדי הקודש בקביעות רבה מילדותו. האמירה הציבורית בעלייתו של חבר כנסת להר הבית היא גדולה ועצומה" אמר הרב, והזכיר כי בנו חה"כ אהב לעלות להר הבית כבר מקטנותו, אף מעלה תמיד את משפחתו וילדיו.

חבר הכנסת קרויזר אמר בהר הבית כי "העלייה להר הבית בראש חודש, היא עלייה מיוחדת מאוד. אני מברך מכאן שיהיה חודש טוב ובשורות טובות לעם ישראל".

"אחרי שנים רבות של עלייה כאזרח, אני זוכה היום לעלות כחבר כנסת להר הבית, למקום הקדוש ביותר לעם היהודי, בארץ ישראל. זו זכות גדולה ובעזרת השם שנזכה לעלות עוד פעמים רבות, כריבונים על אדמתינו".

"אני רוצה כאן לשבח את משטרת ישראל על הסדר הרגוע והעלייה הנעימה, ומזמין את כלל הציבור לעלות ולהתרגש יחד איתנו בכל עלייה מחדש".

הרב שמשון אלבוים ראש מינהלת הר הבית אמר כי "אם עלייתו של כל יהודי להר הבית חשובה מאוד, על אחת כמה וכמה עלייתו של חבר כנסת – שליח ציבור. ויש לברך את חבר הכנסת קרויזר על שהעלה את הקודש על ראש שמחתו ושיצליח לפעול למען בית השם מתוך כנסת ישראל.

ממינהלת הר הבית נמסר: "מציינים לשבח את מפלגת עוצמה יהודית שכל חבריה עולים להר הבית כהלכה, החל מראש המפלגה השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ועד לחבר הכנסת החדש יצחק קרויזר ופועלים במסירות מהכנסת ומהמשרד לביטחון לאומי למען הר הבית והעולים אליו".

במהלך העלייה, זוג יהודים הניפו דגלי ישראל בשטח ההר ואף שרו את המנון "התקווה", הזוג נעצר והובל לתחנת המשטרה באיזור.

צילום: מנהלת הר הבית

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.