לאחר חקירה מואצת

לא הביא לו כסף: פוענח רצח הקבלן ניסים אסייג ז"ל

תמונה – גבי מימון

חוקרי היחידה המיוחדת של משטרת ישראל ללוחמה בפשיעה (יל"פ) במרחב שפלה, פתחו בחקירה בתאריך 5.1.23 עם קבלת דיווח על אירוע ירי בראשל"צ, בו נורה ניסים אסייג ז"ל מטווח קרוב וכעבור מספר שעות נפטר במרכז הרפואי.

מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון, הטיל את החקירה בתום הערכת מצב מיוחדת על היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה של מרחב שפלה, נוכח חומרת האירוע והיתרון היחסי של חקירה מואצת ביחידה מרחבית, שבחנה בקפדנות את הנסיבות והרקע, לרבות סכסוך כספי בין השניים .

בתוך כך,החוקרים ניהלו מגוון מהלכי חקירה, תוך שימוש באמצאים טכנולוגיים ופורנזיים, שהובילו לאיתור ומעצר החשוד ברצח – קרוב משפחתו של הנרצח, אשר הסתתר בדירת מסתור באשדוד.

כאמור, היום הוגשה לבית משפט השלום בראשון לציון, בתום החקירה ובהתאם לממצאיה, הצהרת תובע נגד החשוד ובימים הקרובים יוגש נגדו ע"י פרקליטות מחוז מרכז כתב אישום ובקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים.

קצין חקירות ביל״פ,מפקח עוז מאירי

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.