"פתחו עליי קמפיין"

חסם וקילל אותי: ח"כ סון-הר מלך מדברת לראשונה מאז הסערות נגדה

תמונה – דוברות

חברת הכנסת לימור סון הר-מלך מעוצמה יהודית התייחסה הבוקר לראשונה לפינוי גבעת אור חיים שהתרחש ביום שישי האחרון, בו שהתה בשטח וניסתה למנוע בכל דרך את פינוי המאחז.

בראיון לשרון גל ברדיו גלי ישראל, סיפרה סון הר-מלך כי ראתה בפינוי פועלים ערבים שהובאו להרס וציחקקו בהנאה תוך השמעת קריאות שמחה לאיד. קריאתה הנסערת לעברם הובילה לקמפיין נגדה בשמאל, שלדבריה "התיר את דמה".

"הגעתי ביום שישי לגבעת אור חיים כדי להביע את תמיכתי בגרעין ההתיישבות", סיפרה סון הר מלך. "שהיתי שם לצד משפחות הגבעה מעל ארבע שעות. המסירות ואהבת הארץ שהייתה שם אצל אנשים זה דבר שכמעט ולא רואים בדור הזה".

על הרקע להקמת הגבעה אמרה סון הר-מלך, כי "במשך עשרות שנים פועלת הרשות הפלסטינית באופן שיטתי להשתלט על אדמות יהודה ושומרון, לטובת הקמת מדינה פלסטינית, ומדינת ישראל מצידה לא מקימה ישובים חדשים. כך נוצר מצב שהשטח נותר מופקר לצד הערבי".

"כאן, היו מי שהחליטו לצאת ולשמור על הארץ הזאת בגופם, אנשים חלוצים ואוהבי הארץ, בדיוק ההיפך מהתדמית שהתקשורת אוהבת לצייר להם"

לשאלתו של גל איך יתכן שבממשלת ימין מבצעים הרס בהתיישבות, אמרה סון הר-מלך: "לממשלה הזאת ההתיישבות חשובה ויקרה. הגעתי לשטח כדי להביע את תמיכתי בה, וגם כדי לשמור ולוודא שלא נראה מראות של אלימות משטרתית קשה.
ניסיתי מהרגע הראשון שהגעתי לגבעה למנוע את ההרס, אבל לצערי לא הצלחנו, משום ששר הביטחון גלנט החליט לצפצף על ההסכמים הקואלציונים ולבצע במחטף את ההרס".

בהמשך תיארה סון הר-מלך, כי "אחרי שהבתים כותרו בידי השוטרים, נכנסו עובדי קבלן ערבים והתחילו בהתלהבות ושמחה, תוך השמעת שירים וקריאות שמחה לאיד להרוס את הבתים.
מול המראה הזה לא יכולתי לעמוד בשווין נפש וזעקתי ימח שמם".

לדבריה, "את האמירה הזאת לקח יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד, עיוות אותה, צייר אותה כאילו צעקתי לעבר החיילים, ומאז פשוט נפתח כנגדי קמפיין מטורף שהתיר את דמי.
אני לא מדברת על תגובות הנאצה שקיבלתי ואיחולי המוות, ביום ראשון מישהו חתך אותי בכביש, חסם אותי וקילל קללות נוראיות".

"הקמפיין הזה של השמאל כל כך מגוחך ופתטי, משום שגם כשגורשתי מביתי בחומש, שנתיים אחרי רצח בעלי שולי הר-מלך הי"ד, לא צעקתי על חיילים", הוסיפה סון הר-מלך.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.