הנקמה בהסתה

לא נרגע: בנט תובע ביביסטית במיליון וחצי שקל

תמונה – קובי גדעון לעמ בנט

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט הגישה תביעה של מיליון וחצי שקל נגד תושיה אשכול שלום, עובדת בבנק פועלים הידועה כתומכת נלהבת של ראש הממשלה נתניהו, בעקבות ציוצים מסיתים שפרסמה נגדו ברשתות החברתיות.

בכתב התביעה שהוגש נכתב, במהלך תקופת כהונתו פרסמה הנתבעת, פעילת מפלגת הליכוד, שורה של פרסומים בהם קראה לאלימות נגד מר בנט ובני משפחתו".

עוד נכתב, "בין פרסומיה הרבים, הנתבעת קראה לרצוח את בנט ואת בני משפחתו, היא קראה לבנט 'מחבל', 'רוצח', 'פושע', 'נוכל קתולי רפורמי', 'ארור', 'שמאלנאצי', 'חלאה'. הנתבעת הפיצה דברי שנאה נגר רעייתו של בנט וילדיו הקטינים, בלשון בוטה ואלימה"

עוד נכתב בתביעה, "לנתבעת היו אלפי עוקבים שנחשפו לפרסומיה… חלק מהפרסומים אף מהווים הסתה בוטה לאלימות… הנתבעת הרבתה לפרסם פרסומים המצדיקים את שואת יהודי אירופה, וקשרה את מה שהיא מציגה כיתרון בשואה (רציחת יהודים) להכפשתו של מר בנט, ואף להשוואתו להיטלר. הנתבעת הינה ככל הנראה גורם מרכזי בציר של פעילים פוליטיים התומכים במפלגת הליכוד".

לאחר פרסום התחקיר בערוץ 12, היא הושעתה מעבודתה בבנק הפועלים, "הבנק רואה בחומרה את הדברים שעלו בכתבה המצולמת ומגנה אמירות העולות כדי הסתה וכן התנהלות הנוגדת לכאורה את הקוד האתי של הבנק ואת ערכיו. הבנק החל בבירור משמעתי מידי על פי נהלי הבנק. עד לתום הבירור המשמעתי הושעתה העובדת מעבודתה".

https://twitter.com/RealNewsIL/status/1609277023238643713?s=20

3 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.