זירה קשה

בליל שישי: פיגוע רצחני בבית כנסת בירושלים, 7 נרצחו

תמונה – n12
פיגוע מתועב ורצחני הערב בבית כנסת בנווה יעקב בירושלים. מחבל בודד ממזרח ירושלים רצח ביריות אקדח בדם קר 7 אזרחים. ראש הממשלה נתניהו: "אחד הפיגועים הקשים"

7 נרצחו ו-5 נוספים פצועים במצב קשה ואנוש בפיגוע ירי שהתרחש הערב (שישי) בבית כנסת בשכונת נווה יעקב בירושלים. על פי העדויות מחבל פתח בירי בנסיעה מרכב באקדח ורצח 7. המחבל חוסל ע"י שני שוטרים שהקימו מחסום כקילומטר מבית הכנסת.

עם התגלגלות האירוע במשטרה סברו היא המחבל זכה לסיוע והחלו בחיפושים אחרי סייענים בירושלים. מאוחר יותר התברר כי מדובר במחבל בודד ללא סייענים.

מסלול הטבח הקשה החל אחרי שהמחבל יצא מרכבו וירה לעבר עוברים ושבים מטרים בודדים מבית הכנסת. המחבל התקדם לבית הכנסת ופתח באש ולאחר מכן ניסה להימלט עם רכבו. על פי הדיווחים המחבל נתקל במחסום משטרה וניהל איתם קרב יריות ונוטרל. דיווחים ראשונים מרמזים כי גם ילדים ובני נוער בין הנפגעים.

מושיקו מושקוביץ מאיחוד הצלה אמר כי מדובר בזירה קשה מאוד. "הרבה זמן לא הייתי באירוע כזה". פאדי איש המד"א הראשון שהגיע לזירת הפיגוע אמר כי מדובר בזירה מאוד קשה עם מראות קשים. "כל הפצועים שראינו היו מפוזרים על הכביש ועל המדרכות שיצאו מבית הכנסת בזמן התפילה".

במשטרת מחוז ירושלים הוציאו בעקבות הפיגוע הודעה לכלל בתי הכנסת בירושלים כי יש לוודא שאחד המתפללים חמוש לאור התראות לפיגועים.הפיגוע מגיע על רקע הסלמה שבתקשורת המרכזית מצטיירת כתחילתה של אינתיפדה שלישית.

זהות המחבל שהתפרסמה עלקם חיירי, בן 21 תושב שכונת א-טור במזרח ירושלים.

המחבל - עלקם חיירי
המחבל – עלקם חיירי
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.