מסכימים איתו?

אוהד חמו נגד השר סמוטריץ': "מסוכן, לא חכם, ככה לא מנצחים טרור"

תמונה – פייסבוק

כתב חדשות 12 אוהד חמו תוקף את דרישתו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' להטיל עוצר על שכונות במזרח ירושלים בתגובה לפיגועים הקשים בירושלים.

בציוץ שפרסם תקף חמו, "בפעם האחרונה שמערכת הביטחון הטילה כתר על שכונה מזרח ירושלמית (מחנה שועפט) לפני כמה חודשים זה נגמר בגל פיגועים ובהסלמה במזרח ירושלים. היום סמוטריץ דורש לכתר שכונות מזרח ירושלמיות. כאילו לא למד כלום מההיסטוריה. מסוכן, לא חכם, ככה לא מנצחים טרור. ככה מצייצים בטויטר".

שר האוצר סמוטריץ' הגיב לפיגועים הקשים, "זה במשמרת שלנו ובאחריות שלנו. הבטחנו מאבק חסר פשרות בטרור וביטחון לאזרחי ישראל וכך בעזרת השם נעשה. הגיע עת מבחן. נעמוד בו בעזרת השם. תנחומים למשפחות הנרצחים, איחולי החלמה לפצועים, חיבוק גדול לכוחות הביטחון שעושים לעלות כימים למעננו, ותפילה לריבונו של עולם שיסייע בידינו להצליח."

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.