נחשף

דרמה בלשכה: אבי חימי תועד מענג את עצמו בוידאו

תמונה – טוויטר אבי חימי

טלטלה בלשכת עורכי הדין: מגישת הטלוויזיה איילה חסון חושפת הערב בערוץ 13 כי ראש לשכת עורכי הדין אבי חימי, בן 63, נשוי ואב לשתי בנות, הפשיל לכאורה את מכנסיו ועינג את עצמו בשיחת וידאו שקיים במהלך השנה האחרונה עם עורכת דין בכירה.

שר המשפטים לשעבר סער וראש לשכת עו"ד אבי חימי

על פי החשיפה של איילה חסון, ראש לשכת עו"ד אבי חימי הפשיל את מכנסיו בשיחת וידאו עם עורכת דין בכירה שביקשה ממנו המלצה להתמנות לשופטת.

לפני שידור התחקיר התקשרה חסון לחימי שטען, "קודם כל אף פעם לא עשיתי דבר וחצי דבר. אני צריך להתייחס למה שאני עושה או לא עושה עם מישהו בהסכמה? אני לא מבין".

https://twitter.com/Judeoespanol/status/1620113906088939520?s=20

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב, "החשיפה המזעזעת של אילה חסון הערב על ראש לשכת עורכי הדין אבי חימי מחייבת אותו להודיע באופן מיידי על התפטרותו. חימי שלקח על עצמו בשבועות האחרונים את תפקיד מטיף המוסר הלאומי, צריך לערוך עם עצמו חשבון נפש עמוק – וכצעד ראשון, כאמור, להודיע לאלתר על התפטרות מתפקידו".

עו"ד ג', חבר בלשכת עורכי הדין, אמר לחדשות 13: "עולה השאלה מה קרה לאבי חימי, שתמיד הציג מצג של עורך דין מהפריפריה, שאוחז בדעות ימניות, ופתאום הוא הופך לשמאלן קיצוני בכל רמ"ח איבריו. כשמנתחים את המהפך הקיצוני הזה, אי אפשר להשתחרר מהתחושה שהוא הבין שההתנהלות שלו יוצאת לאור, הוא מרגיש שמעשיו נחשפים ומתחילים לדבר עליהם בברנז'ה, וסוגרים עליו. כמוצא מפלט, הוא החליט לשבור שמאלה, בתקווה לקבל את חסות והגנת השמאל".

https://twitter.com/AdvIlanit/status/1617225300479287298?s=20

תגובת עו"ד אבי חימי: פרסום זה הינו אלא חלק ממכונת הרעל של מי שפועל לקדם את ההפיכה המשטרית. פעם נוספת אנחנו עדים לדרך המסוכנת שבה פוליטיקאים נואשים פועלים ללא גבולות על מנת לרמוס את כל מי שדעתו שונה מדעתם. לקחתי ואני לוקח בחשבון שבמקום להתמודד עם העמדות שלי, ינסו לפגוע בי ברמה האישית וזהו מחיר שאני אשלם באהבה גדולה. הכפשות לא ירפו את ידיי ואני אמשיך לפעול במלוא הכוח כנגד ההפיכה המשטרית שרוצה לרסק את הדמוקרטיה הישראלית.

82 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.