"גולנצ'יק מסריח"

תקרית מבישה: לוחמים הסתערו על קצין בכיר ומנעו ממנו מעבר

תמונה – לפי סעיף 27א לזכויות יוצרים

ביום ראשון בזמן שיחת קשר, קצין הקשר החטיבתי של חטמר יהודה קרא לסמגד 51 מול כולם ״גולנציק ערס״, ישר הסמג"ד הוריד פקודה לכלל הגדוד ואמר שמי שמכניס את הקשר"ח בש"ג מקבל שבת. היום בצהריים הגיע הקשר"ח בליווי סמח"ט יהודה לש"ג והלוחם שבעמדה מנע ממנו לעבור בטענה שלא קיבל אישור.

סמח"ט יהודה התקשר לסמג"ד ואמר לו שהוא רוצה להיכנס, בתגובה הסמג"ד אמר לו שהוא יכול להיכנס לבד אבל את הקשר"ח הוא משאיר בחוץ. לאחר עימות בפלאפון הסמח"ט מגיע ללוחם בשער, ומודיע לו שיכניס אותו עכשיו למוצב עם החפק שלו והקשר"ח.
הלוחם מסרב ואומר לסמח"ט להתרחק.

בתגובה הסמח"ט מצמיד ראש ללוחם שבתגובה מצמיד חזרה, החפק של הסמחט מתחיל לדחוף את החייל ולירוק בפניו. הלוחם עולה בקשר מול הפלוגה ומודיע על עימות עם הסמחט. לנקודה קופצים מ"פ פלוגת ג׳ ,סמ"פ הפלוגה ומנע לוגיסטיקה.
בש "ג מתחיל עימות פיזית תוך איומים שהסמחט לא עובר בגלל שהוא הכה את הלוחם.

לאחר כמה דק מגיע הסמג"ד לנקודה ומכניס את הסמח"ט בשג יחד עם הקשר"ח. באופן לא מוסבר סמחט יהודה מחליט לרדת לפלוגה ג. רספ הפלוגה רואה אותו וחוסם את דרכו ואומר לו ש בפקודה הוא לא נכנס לפלוגה, הסמחט מתעצבן תופס את ידו של הרספ מסובב אותו לאחור ומצמיד את הרספ לקיר. כלל לוחמי הפלוגה מזהים את המתחרש וקופצים על הסמחט.

כתוצאה מכך, סמח"ט יהודה חטף מכות מפלוגה ג׳ ונפל על הרצפה תוך מתן בעיטות ואגרופים.(חפק הסמחט בורח ביחד עם הקשרח).

תיעוד מהאירוע:

2 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.