איומים

ח"כ אלמוג כהן למיליארדר ישראלי: "טיסה נעימה"

תמונה – ערוץ הכנסת

על רקע מחאת מפלגות השמאל נגד הרפורמה המשפטית שמתכנן שר המשפטים יריב לוין, תום ליבנה, מייסד חברת היוניקורן וורביט ששווה כ-2 מיליארד דולר מצהיר בראיון לעמליה דואק כי הוא יורד מהארץ ומפסיק לשלם מיסים.

בראיון לעמליה דואק בערוץ 12 אמר תום, "בשנים האחרונות שילמתי פה באופן אישי עשרות מיליוני דולרים ובחברה מאות מיליוני דולרים של מיסים, הדרך שאני הולך לעשות ואני מקווה שעוד רבים אחרים יעשו אחריי זה פשוט לרדת מהארץ ולהפסיק להיות תושבים במדינת ישראל ולהפסיק לשלם פה מיסים. ואז שאנחנו הקטר של הכלכלה, נדבר ככה ובאמת נעשה את הצעדים האלה אז אני חושב הם יבואו לשולחן וידברו איתנו קצת יותר בגובה העיניים".

ח"כ אלמוג כהן הגיב לאיומים, "תום, הקול שלך בקלפי שווה בדיוק כמו הקול של ז׳קי מנתיבות. טיסה נעימה".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הגיב לתום, "שלום תום, אחים אנחנו. מקווה שתחזור בך. אין לנו ארץ אחרת ועם אחר ומדינה אחרת. בכל אופן, מבטיחים לשמור בעזרת השם על ישראל יהודית ודמוקרטית, חזקה ומשגשגת כלכלית, כדי שתמיד יהיה לך ולכל יהודי בית לחזור אליו."

12 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.