בדמעות

איילה חסון משיבה אש לעיתונאי: "סוטה מין"

תמונה – צילום מסך ערוץ 13

מגישת הטלוויזיה איילה חסון מגיבה לטענות של ראש לשכת עו"ד המתפטר אבי חימי, כי יחסיו עם עורכת הדין שתיעדה אותו מאונן היו בהסכמה ולאורך שנים.

אבי חימי פייסבוק
אבי חימי פייסבוק

בראיון לשרון גל בערוץ 13 פרצה חסון בבכי, "יש אינספור עניינים שקשורים בו (חימי) בתחומים של נשים, וזה דבר שהוא מדהים".

חסון הוסיפה בקול נחנק מדמעות, "אני מדברת בתור ילדה שעברה תקיפה, והחייתיות הזאת, כל דבר זה כן ביבי או לא ביבי. אנשים פשוט ירדו מהפסים. חיות טרף".

באדיבות ערוץ 13

בראיון לאלמוג בוקר סיפרה חסון, "אתה יודע מה עושה לה? דבר בזוי ברמות הכי גבוהות שאפשר לעלות על הדעת. היא מותקפת ברשתות החברתיות, מקבלת טלפונים עם נימות של איומים, מנסים להקליט אותה ולהפליל אותה".

עוד הוסיפה חסון, "דבר ראשון היא אומרת לא היה שום רומן, רומן אפשר להוכיח בית מלון, פעם התכתבויות פעם מסעדות, איזה רומן במעלית? לא רומן ולא בהסכמה. הוא שיקר כדי לחלץ את עצמו. יש כאלה שאומרים שצריך לתבוע דיבה את איילה חסון. תגידו? לאיזה שפל מוסרי אתם מוכנים להגיעע? הכל זה ימין ושמאל? מה עובר עליכם?

לסיום תקפה חסון, "תשמע, יש כאן אישה שכל חטאה שהיא ביקשה להיות שופטת והלכה לאיש הזה ולא ידעה, אתה יודע למה אני לא מצליחה להגיע לשידורים? אני מקבלת שיחות כל היום בטירוף, אז חברה בבקשה תיהיו בני אדם כולנו אימהות לכולנו יש בנות, אנחנו לא רוצים את המנטליות הזאת. תהיו בני אדם. כותב איזה עיתונאי באיזה כלי תקשורת תתבעו אותה. לתבוע אותי? סוטה מין שכמוך. סוטה מין שכמוך. תתבייש".

88 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.