לגיטימי או חזירות?

הרשת זועמת: עו"ד לקח סכום עתק מאלמנת הנרצח

תמונה – פייסבוק

שערורייה: אלמנת הנרצח יורוי וולקוב שנדקר למוות במעברה החצייה בחולון על ידי העבריין עדי מזרחי, חושפת את הסכום שנאלצה לשלם לעו"ד שטיפל בתיק בבית המשפט.

החשוד ברצח עדי מזרחי

על פי הדיווח, עו"ד אייל בסרגליק דרש כ-585 אלף שקלים מתוך 900 אלף שקלים שגויסו בקמפיין גיוס המונים למען משפחת הנרצח וחלקת הקבר לאב המשפחה שנרצח.

בשיחה עם ynet סיפרה האלמנה בדמעות ,"איך העורך דין הזה לקח לנו חצי מיליון. אני חשבתי שהוא בא לעזור לנו כמו כל האנשים הטובים שעזרו לנו ותרמו מאז נרצח יורי. אני באבל, בוכה על יורי ולא מאמינה שהוא לא איתנו", אמרה ילנה וולקוב.

העיתונאי אבישי גרינצייג תקף, "600 אלף שקל עבור ייצוג משפחת הקורבן?! התגובה של בסרגליק שמסבירה את שכר הטרחה האסטרונומי היא חרפה שאין לתאר: "שירות שכלל אינספור שעות, בלי שינה… פעילות רבה שהובילה להגשת כתב אישום ברצח". אין בושה. על מי אתה עובד? היה סרטון שתיעד את הרצח. מה אתה קשור?"

מגישת הטלויזיה סיוון כהן תקפה, "מאיזה חומר עשוי עורך דין שמסוגל לקחת 600,000 שח ממשפחה שהרגע איבדה בטרגדיה איומה את המפרנס העיקרי ואין לה מה לאכול??????".

עו"ד אייל בסרגליק מסר בתגובה לאתר ynet: "בפגישה הראשונה והשנייה שבה סוכם על מתווה העבודה והתכולות של הפעילות בתיק הבהירו בני המשפחה כי בכוונתם לקבל מעטפת משפטית כוללת הדורשת סדרה ארוכה של פעולות משפטיות. בנוסף ביקשו הצעה מופחתת לגבי תביעה ופעילות במישור האזרחי וכך בוצע. מדובר בפעילות הנמשכת על פני תקופה ארוכה. בפגישה נכחו גם עורך דין מטעם המשפחה וסדרת הפעולות הנדרשות בתיק הייתה ברורה ונהירה למשפחה. בני המשפחה היו מאוד מרוצים מהטיפול שבוצע ואף שיבחו אותי מאוד. מרגע שהגיעה פנייה של המשפחה מצד ג' שנוגדת לחלוטין את ההתנהלות והסיכום התבקשו בני המשפחה להיפגש איתי והדבר לא נעשה, הגם שנאמר על ידם שכך יעשה. לכן תמוה בעיני שהעניין הגיע לכלי התקשורת עם כמה גרסאות בעוד אנו ממתינים לפגישה שבה נסדיר את העניין".

18 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.