נסיעה טובה

מבוכה לפני הטיסה: הזוג נתניהו המריאו לפריז

תמונה – עמוס בן גרשון לע"מ

לראשונה מאז שחזר לתפקידו, ראש הממשלה בנימין נתניהו טס היום עם רעייתו שרה לביקור מדיני בפריז, שם ייפגשו מחר עם נשיא צרפת ויישארו לנפוש עד יום ראשון.

העיתונאי אורי משגב דיווח בטוויטר, כי אף טייס לא הסכים להטיס את נתניהו, אשתו ובנו לפריז בבואינג 777 של החברה. מנהל הצי והטייס הראשי, חברי הנהלה, נאלצו לעשות זאת בעצמם".

אשת התקשורת כינרת בראשי פנתה לבקשת תגובה מחברת אל-על שהכחישו את הסיפור, "אחרי הפרסום של אורי משגב, פניתי לנציגי אל על וביקשתי את תגובתם".

בעלייה למטוס אמר נתניהו, "אני יוצא עכשיו לפגישה עם נשיא צרפת, עמנואל מקרון. הנושא המרכזי שיעמוד בשיחתנו הוא כמובן איראן, המאמצים המשותפים להיאבק בתוקפנות שלה ובחתירה שלה להשגת נשק גרעיני. בנוסף, אני אפגש גם עם נציגים של הקהילה היהודית ונציגים של הקהילה העסקית בצרפת, שמעוניינים להשקיע במדינת ישראל".

נתניהו הוסיף, "במקביל, אנחנו ממשיכים להרחיב את מעגל השלום. אחרי שנים של מפגשים חשאיים וביקור היסטורי שלי בצ'אד, היום היה עוד יום היסטורי – יחד עם נשיא צ'אד אנחנו פתחנו את שגרירות צ'אד בישראל, ואנחנו נמשיך להרחיב ולהעמיק את מעגל השלום עם מדינות נוספות, קרובות ורחוקות."

ראש הממשלה לשעבר לפיד צייץ בעקיצה לנתניהו, "הבנתי שנתניהו עושה את הוויקאנד בפריז. תן טלפון אם אתה צריך טיפים למסעדות".

3 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.