מלחמה בטרור

ללא נפגעים לכוחותנו: 5 מחבלים חוסלו ביריחו

תמונה – פייסבוק

הלילה (ב') התקיימה פעילות משותפת של צה"ל ושב"כ במחנה הפליטים עקבת ג'בר הסמוך ליריחו. במהלכה נהרגו מספר מחבלים חמושים שפתחו באש נגד כוחות צה"ל, שביצעו חיפושים ומעצרים.

מטרת המבצע הייתה לעצור חוליית טרור של חמאס שביצעה את פיגוע הירי לעבר מסעדה בורד יריחו בתאריך ה-28 בינואר 2023. במהלך הפיגוע הגיעו שני מחבלים חמושים בנשק ואפודים לפתח המסעדה בה שהו באותו הזמן כ-30 סועדים, על מנת לבצע מסע רצח המוני. בשל מעצור בנשקים, נמלטו המפגעים לכיוון יריחו ובכך נמנע פיגוע ממנו היו נפגעים רבים.

מאז הפיגוע, במאמץ מודיעיני של שב״כ ואמ״ן עלה כי החמושים התבצרו בדירת מסתור במחנה הפליטים עקבת ג'בר שסמוך ליריחו, בעזרת בני משפחתם ותושבי המקום, תוך שהם מצהירים על כוונתם להמשיך ולפגע.

בשבוע האחרון התקיימה פעילות נוספת של שב״כ וצה"ל בניסיון להביא למעצרם, ומאז נמשכו המאמצים לאיתור חברי החוליה.

במהלך הפעילות, זיהה כוח מגדוד לביאי הבקעה מספר חמושים ובמקום התפתחו חילופי אש. הכוח חתר למגע, הצליח לנטרל את המחבלים ולהסיר את האיום. חלק מהמחבלים שנוטרלו היו מעורבים בפיגוע בצומת אלמוג. אין נפגעים לכוחותינו.




0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.