מפגין

צפו: בן כספית מאיים להוציא את הכסף שלו לחו"ל

תמונה – פייסבוק רדיו 103 FM

במחאה נגד הרפורמה המשפטית שמוביל שר המשפטים יריב לוין, העיתונאי בן כספית מאיים להוציא את הכסף שיש לו לבנק בחו"ל.

במהלך דיון בתוכנית היומית עם ינון מגל ברדיו 103fm איין כספית, "כולם יוציאו מפה את הכסף, כולל אני. בימים הקרובים אני הולך לקחת את מעט הכסף שיש לי ולשים אותו בבנק זר. אני לא אהיה נתון לגחמות של המשפחה השלטת, אני חושב על העתיד שלי", הודיע בן כספית בזעם.

שותפו לתוכנית ינון מגל הגיב: "אין לכם שום סיכוי בלעדינו, עם כל הכסף שלכם אתם כלום. בלי היהדות אתם כלום. תן לי הר של מילארדים בצד אחד ובצד השני התנ"ך והתורה, אני בוחר בתורה".

פרופסור ירון זליכה התייחס לאיומים להוציא כסף מישראל לחו"ל: איומים של בעלי הון מעולם ההייטק לעזוב את הארץ מזכירים לי את איומי בעלי ההון בתקופתי שיעזבו את ישראל אם לא נכנע לדרישותיהם. תשובתי מאז יפה גם היום. אל תעשו טובות. הכלכלה הישראלית נשענת על ההון האנושי של אזרחי ישראל ועל העסקים הקטנים שמפריחים את הכלכלה. הם קצת התבלבלו!

צפו בקטע

13 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.