"אנרכיסטים"

השר בן גביר הזמין את מפקד מחוז ירושלים לבירור

תמונה – לשכת בן גביר

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הזמין הערב את מפקד מחוז ירושלים לשיחת בירור בעקבות התפרעות מפגיני השמאל נגד הרפורמה המשפטית בירושלים.

בהודעתו זעם השר בן גביר וכינה את המפגינים אנרכיסטים: "משטרת ירושלים איבדה שליטה על האנרכיסטים. אירוע שבו הוצתו צמיגים בוערים ליד מעון ראש הממשלה, נחסם כביש מספר 1, ונחסמה תנועת הרכבת הקלה – כל אלה אירועים חמורים ביותר שבהם שוטרים ולוחמי מג"ב היו במקום, אך קיבלו הוראה מפורשת שלא לאכוף את החוק ולא להתעמת עם המתפרעים".

על רקע הצפי להפגנות אלימות מול הכנסת ביום שני הקרוב, השר לביטחון לאומי הזמין את מפקד מחוז ירושלים לשיחת בירור, הערב, כדי להבין מדוע ניתנה הנחייה שלא לאכוף את החוק הערב בירושלים.

מדוברות המשטרה נמסר, "בהמשך להפגנה שהתקיימה הערב בירושלים, מפכ״ל המשטרה רנ״צ קובי שבתאי מגבה את מחוז ירושלים, מפקדיו והעומד בראשו ניצב דורון תורג׳מן, על עמידה איתנה והפעלת שיקול דעת בטיפול במחאה ובהמשך בהפרת הסדר.

עוד נמסר. "כמו כן, המפכ״ל מצר על כך שבירור הנושא מתבצע באופן ,פומבי בעוד כוחות המשטרה פועלים בשטח, ולא באמצעות תחקיר מבצעי ענייני המתבצע בסיום הפעילות כמקובל."

מפגיני 'הדגלים השחורים' הגיבו להודעת בן גביר: "מצפים מהמפכ"ל לסרב לדרישת בן גביר לזמן לשיחת נזיפה במפקד מחוז ירושלים. מדובר בעבריין שהתבלבל וחושב שהוא אחראי על חופש ההפגנה. לשר אסור על פי חוק להתערב בעבודת המשטרה, ישראל היא דמוקרטיה ונשמור עליה ככזאת"

5 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.