בשידור חי

חולדאי בהסתה פרועה: "רק בשפיכות דמים"

תמונה – עיריית תל אביב

קריאה לאלימות: בראיון לחדשות 13 מהפגנות השמאל מול הכנסת, תקף ראש עיריית תל אביב רון חולדאי את הממשלה ממשלה ועורר סערה, ״מדינות דיקטטוריות חוזרות להיות דמוקרטיות רק בשפיכות דמים״

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "היועצת המשפטית לממשלה חייבת להורות באופן מיידי על חקירה נגד רון חולדאי. לראש עיריית תל אביב אין חסינות ואין שום פריבילגיה להסית לרצח. הקריאה שלו היא חמורה והוא חייב להיחקר עליה ולעמוד לדין".

שר הביטחון לשעבר בני גנץ תקף, "אנחנו בשעת חירום ואנחנו במאבק. אבל המאבק שלנו הוא על הדמוקרטיה הישראלית, ולא מאבק בינינו. הכאב והחשש מובנים ויש להם מקום, אך עלינו לעצור מיד את השיח האלים וההשתוללות משני הצדדים שעלולים לדרדר אותנו לתהום. הקריאה של חולדאי מסוכנת, איננה במקום ויותר מזה – פוגעת במאבק הצודק."

7 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.