עיתונות?

רביב דרוקר מסתבך? הדיון הסודי ברשות השנייה נחשף

תמונה – אלדד יניב פייסבוק

אשת התקשורת עו"ד כינרת בראשי חושפת פרוטוקול דרמטי שמסר לה גורם בכיר ברשות השנייה, סיכום ישיבה שהתקיימה ביום 8.12.22 בין יו״ר הרשות השנייה, מנכ״ל הרשות, היועמ״ש ונציגת הציבור מחדשות ערוץ 13 ד״ר יפעת בן חי שגב. דרוקר בתגובה: "הדברים האלה הם שקר מתועב מתחילתם ועד סופם".

לטענת עו"ד בראשי, מתוכן הפרוטוקול עולה חשדות לעבירות פליליות חמורות, בין היתר שוחד בחירות בהן שותף העיתונאי רביב דרוקר וככל הנראה ח"כ איימן עודה.

צילום: Kinneret Barashi

בציוץ שפרסמה כתבה בראשי הודיעה כי תוגש תלונה בדרישה לחקירה, "להלן חלקים מהפרוטוקול המצ״ב לציוץ והמהווים חלק מתלונה שתוגש ליועמ"שית ופרקליט המדינה".

על פי הפרוטוקול שפורסם, כתב חדשות 'ערוץ 13' עלי מוגרבי הואשם ע״י רביב דרוקר בדיכוי ההצבעה במגזר הערבי. כדי להפריך את האשמה שטפל עליו רביב, ככל הנראה משיקולים זרים כפי שיוכח להלן, נאלץ עלי לעבור 3 בדיקות פוליגרף, בכולן יצא דובר אמת!".

עוד נטען בפרוטוקול, "בפגישה בין המנכ״ל אבירם והסמנכ״ל, נשאל עלי אם נפגש עם אישה המזוהה עם הליכוד במטרה לדכא את הצבעה במגזר הערבי בתמורה ל 180 אלף ש״ח. עוד הובהר לעלי כי המידע הגיע אליהם מרביב דרוקר. עלי הכחיש ואמר: ״אני לא מעודד הצבעה ולא מדכא הצבעה״. רותם בתגובה אמר לו: ולמה לא לעודד, אנחנו רוצים לעודד הצבעה במגזר הערבי". במעמד פגישה זו התבקש עלי ללכת לבדיקת פוליגרף ונענה. הבדיקה נעשתה ע״י חוקר בשם דניאל אמסלם, ממנו למד עלי שמי שאחראי על השאלות היה דרוקר.

רביב דרוקר הגיב בתגובה לבראשי, "מציע לך להוריד את זה ולהתנצל מהר. 1. מעולם לא ביקשתי להוריד את הפרסום של עלי על עודה, לא ידעתי ממנו. בכלל לא הבנת מה כתוב בפרוטוקול. עלי אומר (ובצדק) שאחרי הפרסום פניתי לעורך הדין בבקשה להעביר לי את החומר כדי שאני אעשה תחקיר על עודה.

עוד הגיב דרוקר, "עורך הדין סרב באמת בטענה שהעביר את החומר לאיילה. 2. מעולם לא עשיתי הרצאות עבור מק"י או כל גוף אחר, לא ב 20 אלף שקל ולא בשום סכום אחר. כידוע, לכל מי שרואה את שידוריי, עודה ואני ביחסים רעים מאוד אחרי שהוקמה ממשלת השינוי. 3. אכן הגיע לידיי מסמך ובו פרט מביך מאוד על עלי מוגרבי."

דרוקר הוסיף, "יועצת של הליכוד ציינה את שמו כיועץ בשכר לקמפיין הליכוד. לא עלה על דעתנו לטייח פרט כזה, גם אם הוא לא נוח לנו כחברה. העברתי אותו למנכ"ל החברה, שטיפל בזה לדעתי בחוכמה רבה ועלי הודה לי ממושכות על העצות שנתתי לו לאורך הדרך. ולא, לא דיברתי עם בודק הפוליגרף מעולם".

לסיום איים דרוקר, "מציע לגלי ישראל להוריד את הציוצים והראיון הזה וגם לכל הצייצנים שצייצו. כל הדברים שכתבתי פה מגובים היטב. כמעט מיותר לציין כשמדובר בבראשי, שהיא לא ביקשה תגובה, לא שאלה אותי על העובדות וכתבה דברים כמו "עבירות פליליות" ו"שוחד בחירות". ההגנה של תום לב גם לא תעמוד לה."

176 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.