דעה בדקה

עמית סגל תוקף: "למה המדינה לא רועדת?"

תמונה – ערוץ 12 אינסטגרם

על רקע ההתגייסות התקשורתית נגד הרפורמה המשפטית, מגיש 'חדשות 12' עמית סגל מותח ביקורת חריפה על העלמת העין מההתפרעות האלימה של מפגיני השמאל ברחובות ובכנסת.

במונולוג עצבני שפרסם סגל הוא תקף, "רק לדמיין מה היה קורה פה אם ביום אחד פעילי ימין היו מפריעים לילדה אוטיסטית ללכת לגן רק כי היא בת של ח"כ מיש עתיד, אחר כך בהפגנה היו מניפים שעות מול המצלמות שלט לפיד בוגד".

סגל הוסיף ,"אחר כך פעילי נוער הליכוד היו הולמים על הזכוכית במליאה בכוח כדי להפריע לדיון, אחר כך נניח דודי אמסלם היה אומר שהממשלה היא כמו היטלר וגרמניה הנאצית, ולקינוח עשרות מפגינים מהימין עם רמי בן יהודה ואורלי לב היו מנסים לפרוץ את המחסומים וללכת לכנסת, מה היה קורה אז? המדינה הייתה רועדת. אז למה היא לא רועדת עכשיו?"….

צפו במונולוג ושתפו

43 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.