שובר שתיקה

עמית סגל מתפוצץ: "רק אידיוט שימושי מושלם מהימין"

תמונה – אינסטגרם עמית סגל

הפגנת תקשורתית: מגיש 'חדשות 12' העיתונאי עמית סגל יוצא במתקפה נגד תאגיד השידור הציבורי כאן 11, בעקבות סיקור ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית תחת הכותרת, "דמוקרטיה. סוף".

בציוץ שפרסם תקף סגל, "רק אידיוט שימושי מושלם מהימין ימשיך להילחם על קיום תאגיד שעובר על החוק ומשמש זרוע תעמולה על חשבון הציבור".

שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן תקפה, "תאגיד השידור הוציא כתבה אוהדת לאנשי המחאה עם הכותרת "הטובים נגד הטפילים". העניין הוא שגם הטפילים משלמים מכספי המיסים שלהם כדי לפרנס את הגוף הציבורי הזה ששונא אותם. שר התקשורת הוציא מכתב בנושא למנכ"ל התאגיד. זה קרה אתמול. נכון לרגע זה הכותרת טרם הוסרה. לידיעתכם, טפילים יקרים".

במונולוג עצבני שפרסם לפני מספר תקף סגל, "רק לדמיין מה היה קורה פה אם ביום אחד פעילי ימין היו מפריעים לילדה אוטיסטית ללכת לגן רק כי היא בת של ח"כ מיש עתיד, אחר כך בהפגנה היו מניפים שעות מול המצלמות שלט לפיד בוגד. אחר כך פעילי נוער הליכוד היו הולמים על הזכוכית במליאה בכוח כדי להפריע לדיון, אחר כך נניח דודי אמסלם היה אומר שהממשלה היא כמו היטלר וגרמניה הנאצית, ולקינוח עשרות מפגינים מהימין עם רמי בן יהודה ואורלי לב היו מנסים לפרוץ את המחסומים וללכת לכנסת, מה היה קורה אז? המדינה הייתה רועדת. אז למה היא לא רועדת עכשיו?"…

29 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.