וויראלי

רץ ברשת: התגובה שקיבל אזרח שביקש טיפים להגירה

תמונה – פייסבוק ינון מגל

על רקע האיומים של המאוכזבים מתוצאות הבחירות לעבור לחו"ל, גולש ישראלי ביקש בקבוצה בפייסבוק, טיפים עבור משפחה שרוצים להגר מישראל, "שלום, מתחילים לחשוב ברצינות על מעבר לניו זילנד, נשמח לטיפים של אלופים למתחילים".

התגובה שקיבל, הפכה לוויראלית במיוחד, "אז ככה. יש כאן משטר כמעט כמו בישראל. פרלמנט 120 חברים נבחרים באופן באופן משולב איזורי ומפלגתי. כאן שר המפשטים והפוליטיקאים ממנים שופטים והכי חשוב אין כאן חוקה. וכמובן המשפט העליון לא מבטל חוקים. בתקופה קרוונה נחקקו חוקים שמותר לשוטר להיכנס לבית בלי צו. תסתדר עם זה?".

מגיש 'הפטריוטים' ינון מגל הגיב, "הכי מדהים זה הספין האדיר שהם הצליחו להטמיע בעזרת התקשורת: כאילו הרפורמה תפגע בדמוקרטיה. בניו זילנד אין חוקה, יש בית נבחרים 1, עם 120 חברים, שר המשפטים בוחר את שופטי העליון ואין יכולת לפסול חוקים, והיא מקום 2 ב"מדד הדמוקרטיות"! הכל שקר! רק לא ביבי ואי קבלת תוצאות הבחירות".

18 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.