לאופוזיציה

קואליציה במשבר: ח"כ אבי מעוז מתפטר מהממשלה

תמונה – לשכת נתניהו

על רקע המשבר הפוליטי הין ראש הממשלה נתניהו לשר הביטחון לאומי בן גביר שהחרים היום את ההצבעה בכנסת, ח"כ אבי מעוז הודיע על התפטרותו מתפקידו בממשלה כסגן שר, והמשך חברותו בקואליציה כח"כ מן המניין.

יו"ר מפלגת נעם סגן השר ח"כ אבי מעוז שיגר לראש הממשלה בנימין נתניהו מכתב בו מודיע על הפסקת תפקידו כסגן שר במשרד ראש הממשלה. הנני מודיע על התפטרותי מתפקידי כסגן שר במשרד רוה"מ. אמשיך בעז"ה כשותף בקואליציה לתמוך בכל המהלכים אשר סיכמנו עליהם יחדיו ובין היתר בחקיקה הכל כך חשובה להשבת האיזון בין הרשויות המחוקקת והשופטת ועוד.

עוד תקף מעוז, "כידוע לך, ניסיתי לאורך כל החודשיים האחרונים, מאז כינונה של הממשלה, לפעול למימוש ההסכמים בינינו, תוך יצירת שיתוף פעולה עם חברי השרים, כדי לבטל את נהלי משרד החינוך, משרד הרווחה ומשרד הבריאות מתקופת ממשלת לפיד, נהלים אשר עניינם לשנות את מושגי היסוד שלנו כעם ישראל ושל המשפחה היהודית. עוד ניסיתי, יחד עם חברי לקואליציה להביא לכתיבת עמדת מדינה חדשה לבג"ץ הכותל, לפיה הממשלה תפעל לשמור על קדושת הכותל ותעצור את הפעולות לחלוקתו. כמו כן ניסיתי לפעול בכדי להחזיר את האב והאם לטפסים הרשמיים של משרדי הממשלה, כפי שהבטחנו לבוחרינו וכפי שנחתם בהסכם הקואליציוני אתנו, אך כל אלו לא צלחו לעת עתה".

לסיום תקף מעוז, "בנוסף, לתדהמתי גיליתי שאין כוונה רצינית לקיים את ההסכם הקואליציוני ביחס לרשות לזהות לאומית יהודית. אשר על כן, החלטתי להתפטר מתפקיד סגן השר במשרד רוה"מ ואמלא את שליחותי כחבר כנסת מן המניין בקואליציה."

2 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.