זועם

גליקמן נגד נתניהו: "בטלן שגר וחי שנים על חשבוננו"

תמונה – פייסבוק ימניים

כתב חדשות 13 אביעד גליקמן תוקף בחריפות את יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, שכינה את המפגינים נגד הרפורמה המשפטית "טרוריסטים" ועוד שלל גינויים.

בציוץ שפרסם תקף יאיר נתניהו, ""הם לא מפגינים, הם גם לא אנרכיסטים, הם טרוריסטים!". לדבריו, "קמה כאן מחתרת אלימה (במימון של מיליארדרים עבריינים ורשעים). גם אם זה ייקח זמן, בסוף הם יועמדו לדין על כל הפשעים שלהם בשנים 2016-2023", תקף נתניהו.

כתב חדשות 13 אביעד גליקמן תקף בחזרה, "אז הבטלן שגר וחי שנים על חשבוננו, שמסית ומפיץ פייק ושנאה מהרגע שקם בצהריים ועד שהוא הולך לישון, מעז לקרוא למאות אלפי אזרחים ששירתו בצבא, משלמים מיסים ומממנים אותו "טרוריסטים". אכן, עולם הפוך. במקום להגיד לציבור כל יום תודה על זה שמממנים אותו הוא ממשיך להסית

מובילי המאבק נגד הממשלה הגיבו על דברי יאיר נתניהו: ״מי שקרא להוציא להורג שופטים ופרקליטים עכשיו קורא לטייסים, קצינים, ראשי מע׳ ביטחון, מובילי הייטק, רופאות, סטודנטים אמהות וילדים — טרוריסטים. הסתה מסוכנת נגד אזרחים שלא מוכנים לחיות בדיקטטורה. בראשון נפנה לרשויות לחקור את המסית״

7 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.