בגלל הקורונה

תיעוד: אשה זועמת מסתערת בקללות על גבי ברבש

תמונה – פייסבוק מיקי כץ

בשידור חי: פעילה נגד חיסוני הקורונה פגשה הבוקר את פרופסור גבי ברבש ותקפה אותו במילים קשות על תמיכתו בסגר וחיסונים בתקופת הקורונה.

בפוסט שפרסמה מיקי כץ היא כתבה, "בעוד האדרנלין מפמפם בגופי עדיין, אני חייבת להבהיר כמה דברים. המפגש עם גבי ברבש היום לא היה מתוכנן. אמנם קיבלתי אתמול הכנה מהיקום שמשהו כזה עומד לקרות, אבל לא תכננתי את זה, זה הגיע לפתחי כמו שאומרים."

עוד כתבה כץ, "שנתיים וחצי בהם אני שומעת ראש ממשלה קורא לי טרוריסטית מרססת ברחובות, ושר בריאות שקורא להגלות אותי למחנות הסגר, מנהלי בתי חולים כמו ברבש שמציעים לסגור את הילדים שלי בבתים שלהם וקוראים לנו אגואיסטים.

כץ הוסיפה, "הם קוראים לי מכחישת מדע ומתנגדת חיסונים, הם קוראים לי מסוכנת ורוצחת, הם קוראים לי קונספירטורית הזויה, אבל האמת מתחילה לצאת החוצה."

מה שיצא ממני היום היה פוסט טראומה שהדחקתי בחודשים האחרונים, שחשבתי שסיימה את התפקיד שלה לעת עתה, והיום גיליתי שממש ממש לא. המילים, הזעם, התוכן החלקי מלווים אותי עכשיו, כשגופי עדיין רועד מאדרנלין, לא לוקחים עם ומדכאים אותו ומצפים שהוא ישב בשקט ויספוג את הרוע והרשע. גבי ברבש, אתה הזמנת את זה על עצמך.

107 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.