זעם בשמאל

סערה: מפקד מחוז תל אביב הועבר לתפקיד זוטר

תמונה – לשכת בן גביר

על רקע חסימות הכבישים במחאה על הרפורמה המשפטית של שר משפטים יריב לוין, השר לביטחון לאומי ח"כ איתמר בן גביר קיבל את המלצתו של מפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי על סבב ראשון של מינויים, מתוך שורת סבבים שיתקיימו בתקופה הקרובה.

על פי הודעה משותפת של המפכ"ל והשר, לתפקיד סגן המפקח הכללי ימונה ניצב אבשלום פלד. לתפקיד ר' אגף ההדרכה ימונה ניצב עמיחי אשד. לתפקיד ר' אטו"ב תמונה תנ"צ לימור נח ותקודם לדרגת ניצב.

ראש האופוזיציה יאיר לפיד תקף בזעם, ‏"לא היתה חרפה כזו בתולדות המדינה. ליצן הטיקטוק מדיח קצין מצטיין במשטרה בגלל שאין מספיק דם ואלימות ברחובות."

יו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ תקף, ״בזמן ששוטרי משטרת ישראל נמצאים בשטח באלפיהם – השר בן גביר מבצע טיהור פוליטי של מפקדם. השוטרים בהובלת המפכ"ל עושים בדיוק מה שהם מחויבים לעשות – לפעול בעצמאות ולא לקבל הנחיות פוליטיות מול מחאה פוליטית. קורא לנתניהו לפטר את בן גביר עוד היום לפני שיפרק את המשטרה ושלטון החוק״.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.