מסתבך?

קניון ארנה נגד אמנון לוי: "ננקוט בהליכים משפטיים"

תמונה – ארכיון ערוץ 13

בעקבות הסערה ברשת, מנכ"ל מתחם קניון 'ארנה' חושף את הסיפור המלא על התחקיר שפורסם בתוכנית של אמנון לוי ועורר סערה ברשת.

בראיון לערוץ 13 טענה הנערה, כי היא הגיעה למתחם לבושה בגופיה. היא הוכרחה על ידי השומר לפשוט אותה לעיני כל וללבוש חולצה ששאלה מחברה על מנת שתורשה להיכנס למתחם. השומר ציין בפניה שיש דתיים במתחם וזה מהווה פגיעה ברגשותיהם. הנערה שאלה חולצה מחברה ונכנסה למתחם.

גם אמא של הנערה, טליה ויינשטיין פרסמה פוסט בפייסבוק תחת הכותרת "אירן זה כאן" וזה תוכנו: כשהבת שלך (בת ה – 13!) חוזרת מהים / קניון ארנה עם חולצה לא שלה, ואת שואלת אותה למה? מסתבר ששאלה חולצה מחברה, כי השומר בארנה, מנע ממנה להיכנס עם גופיה, בטענה, שיש שם דתיים וזה פוגע ברגשותיהם!!".

כמו כן התקבל, בשם המתלוננת, מכתב התראה מיום 7.3 לפני נקיטת הליכים מטעם משרד עו"ד קלעי רוזן ושות' בגין הטרדה מינית ואפליה פסולה כלפי נערה בקניון ארנה עם דרישה לפיצוי בסך 80,000 ₪.

לאחר בירור האירוע כתב מנכ"ל מתחם ארנה עו"ד רונן שרון וחשף את הסיפור המלא, "ראיתי את הנושא בחומרה רבה והוריתי מייד על תחקיר של פרטי האירוע שכן נמצא בסתירה מוחלטת לנהלי הכניסה למתחם ומדיניות ההנהלה".

אופן הבירור: 1. נעשתה בדיקה מול חברת השמירה מוקד אמון וכל השומרים המועסקים המתחם מטעמה לבירור הנושא. ממצאים: לא התקבל כל דיווח על אירוע זה.

2. נבחנו כל מצלמות האבטחה המותקנות בשערי ובתוך המתחם. בבחינת המצלמות נראו בני נוער רבים נכנסים ויוצאים בגופיות מהמתחם ללא הפרעה. ב 2.3 (יום האירוע האמור ) זוהתה המתלוננת בשער A במצלמות האבטחה. בשעה 16:42 הנערה נכנסה למתחם בליווי נערה נוספת כשהיא לבושה בחזיית בגד ים ונתבקשה על ידי השומר ללבוש חולצה. הנערה הוציאה מתיקה האישי חולצת בטן שחורה ולבשה אותה

16:45 עלתה בדרגנוע לקומה העליונה ונכנסה לחנות פאנקי עם החברה. 16:53 יצאה מהחנות כשהיא לבושה במכנסיים אחרים, מכנסי שרוואל ארוכים בצבע לבן. 17:07 נכנסה לחנות עולם הממתקים. הנערה שוטטה ללא הפרעה ברחבי המתחם במכנסיים קצרים, כפכפים וחולצת בטן.

מסקנות: לא נמצא דופי בהתנהלות השומרים באכיפת מדיניות המתחם שהיא איסור על כניסה יחפים או בבגדי ים בלבד. לאחר בדיקה מעמיקה – לא נמצאה התאמה לתלונה האמורה. נמצאו סתירות עובדתיות בין הדיווח באמצעי התקשורת לתמונות ממצלמות האבטחה.

לסיום כתב המנכ"ל, "מתחם ארנה ימשיך לקדם בברכה את מבקריו תוך הקפדה מלאה על זכויותיהם והחופש האישי שלהם. נפעל להפיץ את המידע ולשקם את תדמיתנו שנפגעה ללא הצדקה ובכלל זה ננקוט בהליכים משפטיים כנגד כל מי שהוציא דיבתנו רעה".

צפו בכתבה

https://twitter.com/klaiman14/status/1633513171276242949?s=20

19 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.