חדשות

בהוראת היועמ"שית: החקירה נגד ראש המוסד לשעבר נסגרה

תמונה – ארכיון לע"מ

היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה, הורתה על סיום הבדיקה המשטרתית המקדימה בעניינו של ראש המוסד לשעבר, יוסי כהן, בעניין כספים שקיבל מאיש העסקים ג'יימס פאקר לחתונת בתו בקיץ 2016. זאת, בהתאם להמלצת פרקליט המדינה וראש אגף חקירות ומודיעין במשטרת ישראל.

קובי גדעון לעמ

ההחלטה התקבלה בהתבסס על ממצאי הבדיקה המקדימה, שנפתחה בהוראת היועץ המשפטי לממשלה הקודם אביחי מנדלבליט, והועמקה בהוראת היועצת המשפטית לממשלה. מהבדיקה עלה, בין היתר, כי היועץ המשפטי של המוסד דאז נתן אישור לקבלת הכספים.

עוד נמסר בהודעת היועמ"ש, "כן עלה שהעבירה שעשויה הייתה להיות רלוונטית בנסיבות העניין ולהצדיק את המשך הבירור במישור הפלילי היא הפרת אמונים של עובד ציבור. אולם, זו התיישנה בקיץ 2021, בסמוך למועד שבו הגיע המידע הרלוונטי לרשויות אכיפת החוק, וטרם החלה הבדיקה המקדימה בעניין."

3 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.