צפו בתקיפה

נתניהו דורש מהשב"כ לפעול: "לפני שיהיה מאוחר מדיי"

תמונה – פייסבוק

הסלמה באלימות: ראש הממשלה נתניהו מגיב בחריפות על תקיפת השר אבי דיכטר על ידי מפגינים הבוקר בתל אביב.

בהודעה שפרסם דרש נתניהו מהשב"כ והמשטרה לפעול מיידית נגד האלימות, "אני מגנה בכל תוקף את תקיפתו של השר אבי דיכטר בידי פעילת שמאל ודורש מראשי האופוזיציה להפסיק מייד את האנרכיה, האלימות וההסתה כלפי נבחרי ציבור. אני דורש מהמשטרה והפרקליטות לפעול מיד ובתקיפות נגד כל מי שמרים את ידו על נבחרי ציבור — לפני שיהיה מאוחר מדי."

יושב-ראש הכנסת אמיר אוחנה הגיב: ״השר וחבר הכנסת אבי דיכטר, ראש שירות הביטחון הכללי בזמן האינתיפאדה השניה, הותקף הבוקר באמצעות דגל המדינה שכל חייו פעל ופועל כדי להגן עליה. אני מצפה מכל נבחרי הציבור באשר הם לגנות את האירוע ולהרגיע את הרוחות – למען המדינה כולה״

במקביל, ראש האופוזיציה יאיר לפיד סירב להוציא הודעה משותפת עם השרה מירי רגב שתמנע מחאה ביום העצמאות, ״לא נעמיד פנים שאנחנו חוגגים יחד ושהכל בסדר בזמן שהממשלה קורעת את עם ישראל ומוחקת את הדמוקרטיה ולא נשב להיות צופים בעוד מפגן חנופה מביך למשפחת נתניהו״.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.