צפו בתיעוד

רינה מצליח תוקפת את המפגינים: "בושה"

תמונה – ארכיון ערוץ 12

יום השיבוש: מפגינים זועמים תקפו והפריעו לכתבת ערוץ 14 לשדר ממוקד הפגנת השמאל בתל אביב נגד הרפורמה המשפטית של שר המשפטים יריב לוין.

בציוץ שפרסמה תקפה מצליח, "בושה!!! לתקוף עיתונאית לא חשוב מאיזה ערוץ זה מעשה נלוז! ולא דמוקרטי".

גם עיתונאי ערוץ 12 אלעד שמחיוף הגיב לתקיפה, "הזוי. מפגינים בעד דמוקרטיה צריכים לקדש תקשורת חופשית, גם אם המסר שיוצא ממנה לא מתיישב על עולם הערכים שלהם. ואני יודע, תגידו לי בתגובות ש14 הוא ערוץ תעמולה, אז גם לשיטתכם להפריע לכתבים משם כל פעם רק מחזק את התעמולה הזו ולא להפך."

שר הביטחון הלאומי איתמר בן גביר הגיב: "זה מה שהמפגינים עשו לכתבת ערוץ 14, שיראל ללום נהיר ההריונית. הם תומכים בדמוקרטיה רק כשהם מנצחים, תומכים בחופש הביטוי רק כשמביעים את העמדות שלהם, ותומכים בחופש העיתונות רק כשאלה העיתונאים הנכונים. זה המחנה הליברלי והנאור."

לאחר התקיפה הגיבה העיתונאית שיראל ללום נהיר, "אין שום סיבה שאישה בהריון לא תוכל לעשות את עבודתה, אני אכן אזהר יותר מעתה והלאה אבל מבאס שזה השיח. הותקפתי ונדחפתי באלימות, כמעט נפלתי לרצפה וחששתי מאוד בגלל מצבי, זה פשוט לא אמור לקרות/

נהיר הוסיפה, "בסך הכל ניסיתי להראות את הצורה שבה התנפלו על רכבים לא קשורים שיצאו מהאירוע, חלק מתפקידו של עיתונאי זה גם להראות אנשים לא מעורבים שנפגעים וזה היה חשוב לי לשדר את זה. השוטרות שהיו שם היו מדהימות ותודה גם לאחד המפגינים שהביא לי מים לשתות שם בסוף האירוע. ואם כבר לא מעורבים, באמת שיש דרכים למחות גם בלי לפגוע לאנשים בפרנסה ובעבודה קשה שהם משקיעים, היה צריך לחשוב גם על שאר הכנסים שמתקיימים במתחם

13 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.