אחרי 3 חודשים

דרמה פוליטית: נתניהו הדיח את גלנט מתפקידו

תמונה – פייסבוק

טלטלה בממשלה: יממה אחרי שדרש לעצור את חקיקת הרפורמה המשפטית, ראש הממשלה נתניהו החליט להדיח את שר הביטחון גלנט מתפקידו.

מלשכת ראש הממשלה נמסר, ראש הממשלה זימן את השר גלנט ללשכתו ואמר לו שהוא איבד את האמון בו לאחר שפעל נגד הממשלה ונגד הקואליציה בעת שראש הממשלה נמצא בביקור מדיני בחו״ל. השר גלנט לא תיאם את דבריו עם רה״מ מראש ובכך חיבל במאמצים להגיע לפתרון.

שר הביטחון לשעבר בני גנץ הגיב, "בפנינו סכנה ברורה, מיידית ומוחשית לביטחון ישראל. סכנה שהוחמרה. נתניהו שם הערב את הפוליטיקה ואת עצמו מעל הביטחון. מחזק את יואב גלנט ששם את ביטחון המדינה מעל לכל אינטרס".

ראש האופוזיציה ויו״ר יש עתיד יאיר לפיד הגיב בחריפות: ״פיטוריו של שר הבטחון, יאב גלנט רק מפני שהתריע על פגיעה בבטחון ישראל הם שפל חדש של ממשלה אנטי ציונית שפוגעת בבטחון הלאומי ומתעלמת מאזהרת כל גורמי הבטחון. נתניהו יכול לפטר את גלנט, אבל הוא לא יכול לפטר את המציאות ולא יכול לפטר את עם ישראל שמתייצב מול הטירוף של הקואליציה. ראש ממשלת ישראל הוא סכנה לבטחון מדינת ישראל״.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב: "העם רוצה רפורמה עכשיו! מי שנכנע לסרבנות, לא יכול להישאר בתפקידו ולו לרגע. גלנט נכנע ללחצים ובנוסף הוביל מדיניות של הכלה וכניעה מול הטרור. ראש הממשלה החליט על הצעד הנדרש ואני מברך אותו על כך".

שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן הגיבה, "ראש הממשלה זימן את גלנט ללשכתו והודיע לו שאין לו אמון בו יותר ולכן הוא מפוטר. אני מאחלת ליואב גלנט הצלחה רבה בהמשך דרכו."

4 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.