ניצחון למפגינים?

דרמה פוליטית: קריאות לנתניהו לעצור את החקיקה

תמונה – ארכיון גל"צ

לילה דרמטי: ראש הממשלה נתניהו מקיים התייעצות דחופה בלשכתו בעקבות המחאות שפרצו במדינה לאחר פיטורי שר הביטחון גלנט שקרא לעצור את הרפורמה המשפטית.

על פי הדיווח של כתב גל"צ, בשיחות שקיים עם נתניהו, תמך יו"ר שס אריה דרעי בעצירת החקיקה. העיתונאי עמית סגל דיווח, יש בקואליציה שני חברי כנסת נוספים שלא יתמכו בחקיקה אם תעלה השבוע

שר התרבות והספורט מיקי זוהר: "שילמנו מחיר כבד על כישלון ההסברה. הרפורמה במערכת המשפט היא נחוצה וחיונית, אבל כשהבית בוער, לא שואלים מי צודק אלא שופכים מים ומצילים את יושביו. אם ראש הממשלה יחליט לעצור החקיקה כדי למנוע את הקרע שנוצר בעם, אנחנו חייבים לתמוך בעמדתו."

השר עמיחי שקלי כתב, "צריך להודות, ביושר – טעינו בניווט! זה קורה גם לנווטים המנוסים והטובים ביותר. טעינו, לא בזיהוי הצורך הבוער ברפורמה, היא חיונית מאי פעם, אלא באופן ביצועה. אני מציע להיענות לקריאתו של בני גנץ שנראה שמגיעה מכוונה כנה ונקייה. לשרטט מפת דרכים מחודשת להמשך החקיקה להציג אותה לציבור ולקבוע מראש כללי משחק שיביאו לידי ביטוי ברור את הכרעת העם שיצא לבחירות בפעם החמישית.

שיקלי הוסיף, "אז כמו בוויז הגם שהיעד הסופי לא משתנה אני ממליץ לחשב מסלול מחדש, כן למרות שאנחנו לגמרי צודקים. פשוט כדי להראות לחברים שלנו שבחרו למפלגות אחרות שקודם כל אנחנו אחים. אנחנו חייבים לילדים שלנו ליל סדר שבו נשב יחד עם המשפחה שלנו בשמחה, ימי זיכרון שבהם נוכל לשתוק יחד מעל קברי החברים וחגיגות 75 שייזכרו כחגיגות של פיוס ואחווה. האמת והשלום אהבו

פרשן ערוץ 14 יעקב ברדוגו צייץ, "‏המדינה מעל הכל. לא חשוב כעת מי צודק ומי לא, נכון לחשב מסלול מחדש."

מגישת הטלויזיה איילה חסון צייצה, "בערב הדרמטי הזה, נתניהו חייב לעצור לאלתר את החקיקה."

37 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.