דרמה ישראלית

מרי אזרחי: שביתה כללית במשק – נתב"ג נסגר

תמונה – רשות שדות התעופה

החקיקה תיעצר? שדה התעופה בן גוריון נסגר והמשק יושבת בניסיון להפעיל לחץ ברגע האחרון על ראש הממשלה נתניהו לעצור את חקיקת הרפורמה למרות איומי השר בן גביר לפרק את הממשלה.

נתניהו חיות לע"מ מרק ניימן
נתניהו וחיות (צילום מרק ניימן לע"מ)

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד תקף, "אנחנו לפני שביתה היסטורית שבה המעסיקים והעובדים משלבים ידיים לטובת המדינה. אנחנו עוצרים את המהפכה המשפטית ועוצרים את הטירוף. נתניהו אתה ראש הממשלה של כולם. אני קורא לך תעצור את החקיקה לפני שיהיה מאוחר. המדינה נעצרת כולל כולם. הקניונים יסגרו, המפעלים יסגרו, המדינה משותקת".

ההסתדרות הרפואית מצטרפת למפגינים בהחלטה דרמטית: "שביתה מלאה במערכת הבריאות עד להודעה על מסלול ברור ורציני של הידברות, בדרך להסכמות רחבות. לא נסתפק בעצירת החקיקה ללא תוכן מהותי יותר שיבטיח הגנה על זכויות המטופלים"

יו"ר רשות שדות התעופה פנחס עידן: "אני פונה לראש הממשלה – תדחה את הכל לאחרי העצמאות. אני אומר לך כאיש ליכוד שאני מאמין בדרך שלך, אבל הדרך כפי שאתה מוביל אותה, אם אתה בכלל מוביל אותה, תעצרו. אין דבר כזה שאין פתרון דרך ההידברות"

פורום העצמאים והפרילנסרים מבית ההסתדרות הכריז: "פותחים במרד מיסים" בעקבות ההתפתחויות ביממה האחרונה והחרפת המחאה. הפורום יצא בקריאה דחופה לכלל העצמאים בישראל לפתוח במרד מיסים החל מה-15 לחודש הבא, יום תשלום המיסים החודשי למדינה, עד עצירה מוחלטת של החקיקה"

ראש האופוזיציה ויו״ר יש עתיד יאיר לפיד בפתח ישיבת הסיעה: ״אני קורא לנתניהו, בטל את הפיטורים של יואב גלנט. מדינת ישראל לא יכולה בעת הזו, מול הסיכונים בכל הזירות להרשות לעצמה חילופי שר בטחון.״

כתב חדשות 13 אביעד גליקמן צייץ, "אני רואה שיש פה כל מיני צייצנים וביביסטים שלא כל כך מבינים את הארוע: אנחנו במלחמה על הדמוקרטיה. מלא מלא. בגלל זה יש שביתה בהסתדרות. בגלל זה מאות אלפי מפגינים ירדו אתמול להפגין באופן ספונטני. יש פה ראש ממשלה שאיבד שליטה שמובל על ידי אנשים מסוכנים וקיצוניים בראשות הבן המטורלל שלו"

2 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.