יוצאים לרחובות

ח"כ שמחה רוטמן: "צאו והחזירו את הקול – לעם"

תמונה – פייסבוק

‏על רקע הדיווחים על החלטת ראש הממשלה נתניהו לעצור את חקיקת הרפורמה המשפטית, יו"ר ועדת חוק חוקה ומשפט ח"כ שמחה רוטמן קורא לתומכיו להגיע להפגנת ענק של תומכי הרפורמה שתתקיים הערב בירושלים.

בהודעה שפרסם כתב רוטמן, "לא יגנבו את הבחירות! העם דורש תיקון שורש במערכת המשפט. ציון במשפט תיפדה. אסור לקבל מציאות שיש בה אנשים שהקול שלהם לא נחשב. צאו והחזירו את הקול – לעם."

השר לביטחון לאומי איים לפרק את הממשלה אם החקיקה תיעצר, "היום הזה נפל דבר בישראל. הקולות של הטייסים שווים יותר מהקולות של גולני ומג"ב. הקולות של צהלה שווים יותר מהקולות של דימונה ובאר שבע, והקולות של אנשי ההייטק שווים יותר מעובדי הכפיים. אסור לעצור את הרפורמה במערכת המשפט ואסור להיכנע לאנרכיה".

פעיל הימין הצל קרא למאות אלפי עוקביו ברשתות החברתיות להגיע להפגנה, "אחים יקרים שלי, תקשיבו טוב. קץ הדמוקרטיה הגיע. במידה והחקיקה תעצור השמאל יעלה לשלטון וישאר שם ל 40 שנה הקרובות וימכור את כל מה שקדוש לנו, וכל מה שישאר לנו זה לבכות למה לא עשינו כלום? אנחנו במלחמה על הבית על כל המשתמע בדבר!"

הצל הוסיף, "חיכיתם ושאלתם אותי בלי סוף מתי? אז הנה הרגע הזה הגיע!!! היום נצא כולנו לירושלים!!! אני יודע אתם עובדים אבל מחר הבוסים שלכם סוגרים לכם את העסק בפנים! אין יותר תירוצים! מי שלא בא הוא חלק מהפיכה הצבאית! מי שלא מגיע לירושלים הערב, הפתק הצבעה לא שווה כלום! נגמרו התירוצים! היום ירושלים! מחר הבימה!".

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.