צפו בסרטון

השב"כ חשף: "יש נשקים אנחנו בדרך לירושלים לזיין את …"

תמונה – טיקטוק

השב"כ והמשטרה עצרו שלושה מפגיני ימין בני 25,26,17, תושבי יבנה והסביבה, שפרסמו ברשתות החברתיות תיעוד בו הם נראים ברכב בדרכם לירושלים, ומאיימים לפגוע במפגינים שהפגינו במקום לאורך היום. ברשות יושבי הרכב תועדו ביצים, אקדח והם תועדו אומרים: "יש ביצים, יש סכינים, יש נשקים אנחנו בדרך לירושלים לזיין את …".

בעקבות ניטור הסרטון ברשתות החברתיות על ידי השב"כ והמשטרה, בוצעו פעולות מודיעיניות וחקירתיות ע"י שירות הביטחון הכללי ומשטרת מחוז ירושלים במטרה לאתרם. בתוך זמן קצר נעצרו אמש שלושת החשודים בתוך ההפגנה שהתקיימה באזור הסינמה סיטי ע"י יחידה מיוחדת של משטרת ישראל. אחד מהם נשא נשק ברישיון.

בתוך הרכב נתפסו ע"י כוחות המשטרה תבנית ביצים והנשק שהיה ברשות אחד החשודים (ברישיון) נלקח ממנו ונתפס ע"י המשטרה.

החשודים שנעצרו (25,26,17, תושבי יבנה והסביבה) הועברו לחקירה במפקדת החקירות המשימתית של מחוז ירושלים הפועלת בימים אלו. מהחקירה במשטרה עולה כי החשודים הגיעו להשתתף בהפגנה בעד הרפורמה המשפטית, מתוך כוונה לפגוע במפגינים נגד הרפורמה המשפטית.

היום הובאו החשודים לבימ"ש השלום בירושלים בבקשה להאריך את מעצרם. בימ"ש החליט לשחררם למעצר בית ותנאים מגבילים נוספים והמשטרה הגישה ערר על החלטה זו ועיכוב ביצועה.

6 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.