הזעם בשמיים

צפו: מנכ"ל 'פרימה' מסתער בקללות על השר אקוניס

תמונה – ינון מגל

על הבוקר: מנכ״ל קרן ההשקעות 'פרימה' דני צבר, זיהה את שר המדע והחדשנות אופיס אקוניס בהליכה על חוף הים והסתער עליו בקללות וצעקות. השר יגיש תלונה במשטרה

בתיעוד שפרסם העיתונאי ינון מגל, ראה המנכ"ל הזועם צועק על השר ששלף מצלמה, "הנה חלאה, הנה גנב, שקרן, בהמה זה מה שאתה עם ראש ממשלה חרא, ראש ממשלה נוכל, ראש ממשלה גנב, זה מה שאתה. תחזור לרמת אביב תחזור לירושלים לא רוצים אותך פה חתיכת אפס אתה ואוסנת מארק שלך.

צבר הזועם המשיך, "לך מפה אל תבוא לפה, לא פסח שמח, אתם הורסים לנו את המדינה י'חתיכת אפס, זבל לא רוצים אותך פה, לא רוצים אותך במדינה הזאת".

ח"כ לשעבר יהודה גליק הגיב בזעם וספג ביקורת קשה מהגולשים: "שלושה חודשים שציבור שלם שהשתתף בבחירות דמוקרטיות חווה אונס קבוצתי אכזרי באמצעות דגלים וצעקות "דמוקרטיה" ו "בושה". לאנסים האלו אין בושה ואין דמוקרטיה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
12 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.