האונס המזעזע

תיעוד: כך נעצר חשוד מרכזי באונס הקטינה בנתניה

תמונה – דוברות המשטרה

אונס קבוצתי: המשטרה עצרה לפני זמן קצר חשוד נוסף באונס הקטינה בת 13 וחצי, בבית מלון נטוש בנתניה.

על פי החשד, 6 גברים מוואדי ערה וג'סר אזרקא נעצרו בחשד שאילצו נערה בת 13 לקיים עימם יחסי מין לאחר שסופקו לה סמים ואלכוהול.

מהמשטרה נמסר כי חוקרי צוות חקירה מיוחד בתחנת נתניה פתחו לפני כשבוע בחקירה מורכבת ורגישה עם קבלת דיווח בדבר קטינה מתחת לגיל 14 שאולצה לקיים יחסי מין עם מספר גברים לאחר שצרכה אלכוהול וסמים שסופקו לה על ידי החשוד המרכזי – תושב ואדי ערה בן 24.

איילה חסון

על פי החשד, הקורבן הכירה את החשוד המרכזי באינסטגרם, ולאחר שהם נפגשו בחדר במבנה נטוש במרכז העיר הוא סיפק לה אלכוהול וסמים. לאחר שהכרתה התערפלה – היא אולצה לקיים יחסי מין עם שניים מחבריו של החשוד. בהמשך, כך נמסר מהמשטרה, נאנסה הקורבן גם על ידי החשוד המרכזי וחבריו עוד מספר פעמים כאשר החשוד הביא אותה לאותו מקום באמתלות שונות.

לפני זמן קצר עצרו בלשי היחידה ללוחמה בפשיעה בנתניה חשוד נוסף – שביעי במספר באונס הקטינה.

צוות הבלשים הצליח להתחקות אחר החשוד- תושב ג'אסר א זרקא כבן 50 והוא נעצר בחדרה. החשוד הובא לחקירה בתחנת נתניה ובסיומה יוחלט לגבי המשך מעצרו.

צפו במעצר החשוד המרכזי בפרשיית האונס לפני כשבוע וחצי בכיכר העצמאות בנתניה.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.