מה דעתכם?

מפגין: רופא בכיר הכניס חמץ ופרסם בפייסבוק

תמונה – פייסבוק גל איפרגן

באמצע חג הפסח: אחרי מסיבת פיצות שארגנו פעילי שמאל קיצוני בסמוך לבית החולים תל השומר, מנהל המחלקה הנוירולוגית בביה"ח סורוקה ד"ר גל איפרגן, הכניס בהתרסה חמץ למתחם בית החולים סורוקה ופרסם בפייסבוק.

בפוסט שפרסם צירף הרופא תמונה שלו עומד בכניסה לבית החולים עם שקית לחם, "מעולם לא אכלתי חמץ בפסח. השנה, לראשונה בחיי, קניתי חמץ והכנסתי אותו בפומבי לבית החולים. אף אחד לא עצר אותי. חייבים לעצור את הטירוף".

העיתונאי אריה ארליך הגיב, "מנהל המחלקה מסורוקה פיקד על מבצע נועז והירואי של הכנסת חמץ לבית החולים תוך הכרזה כי "צריך לעצור את הטירוף". אף אחד לא חסם אותו, כפי שלא עומדים בדרכו של איש. החוק רק מתיר לשים שלט שמבקש יפה. הטירוף היחיד פה זו בחירה של רופא להכניס פוליטיקה לקודש הקודשים של תפקיד הצלת חיי אדם. חבל."

68 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.