מה דעתכם?

שי גולדן זועם על דודי אמסלם: "באמת שנמאס לי"

תמונה – ערוץ 14

איש התקשורת שי גולדן יוצא במתקפה נגד שר התקשורת דודי אמסלם שקרא בראיון לבן כספית ועמית סגל להעמיד לדין את נשיאת העליון אסתר חיות בגין ניסיון הפיכה.

"פשוט ביזיון!!!" / שר התקשורת אמסלם נגד 'הישרדות'

בפוסט שפרסם תקף גולדן, "באמת שאין לי כח לכל הגאונים שהולכים לבן כספית ונותנים לו חומר תבערה לכותרות בסגנון ״יש להעמיד את נשיאת העליון לדין בגין ניסיון הפיכה״. מה התועלת ומה הרווח בראיון כזה? ולמה אנשים לא מבינים שהם משחקים לידיהם של מי שרוצים להבעיר ולהדליק ולהתסיס ולייצר הוכחה, לשיטתם, שכל הימין ברברים? את הקרב הזה לא ננצח באולפני ערוץ 12, עם הצהרות שמשחקות לידיהם".

גולדן הוסיף, "ובאמת שנמאס לי לראות אנשים שרוצים להרוויח עוד עשר דקות של חשיפה ומזיקים, פשוט מזיקים, לתמונה הגדולה. לדבר מנהמת הלב זה נחמד. אבל גם להתבטא בשכל, מתוך הבנה של המשחק והאירוע, זה נחמד. אפילו יותר מנחמד. קצת שכל. רק קצת"

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.