מה דעתכם?

לפיד זועם: "מה עוד הם יעוללו למדינת ישראל ועם ישראל לפני שיעצרו?"

תמונה – לשכת לפיד לע"מ

תגובות זועמות באופוזיציה נגד נאומי שר הימין בהפגנת המיליון שיצאו הערב להביע תמיכה בעד הרפורמה המשפטית של שר המשפטים יריב לוין.

למרות שיחות הפשרה בבית הנשיא, הודיע שר האוצר סמוטריץ' בנאומו בהפגנת הימין, "העם רוצה רפורמה – העם יקבל אותה". שר המשפטים יריב לוין תקף בחריפות , "העם הצביע בעד רפורמה משפטית במשאל העם שהיה לפני חצי שנה. האופוזיציה אומרת כבר חודש ״לא״ לכל דבר. כך לא מנהלים מומ ענייני. אנחנו רוצים בית משפט לכולם, לא של צד אחד.

לוין הוסיף ותקף, "מגיע לנו בית משפט שלא נותן זכויות לטרוריסטים, שלא מאפשר טקסי זיכרון עם משפחות של טרוריסטים."

ראש האופוזיציה לפיד הגיב בזעם, "בושה עמוקה ועצב עמוק. זה מה שהרגיש כל ישראלי שהוא חלק מהרוב שפוי כשראה את המפגינים הדורכים על תמונות שופטי בג״ץ. זה לא קרה בהתפרעות של לה פמיליה, אלא בהפגנה שראש הממשלה נתניהו שם כסף של הליכוד כדי לממן אותה ושר המשפטים לוין היה נואם מרכזי בה".

לפיד הוסיף ותקף, "נאומי ההסתה של השרים והח״כים רק ממשיכים לקרוע את העם ולפרק את החברה הישראלית. שוב שקרים ופייק רק בשביל עוד כותרות. לאן הממשלה הזו רוצה להוביל אותנו? מה עוד הם יעוללו למדינת ישראל ועם ישראל לפני שיעצרו?"

https://twitter.com/NoaLavi6/status/1651654313582665728?t=p9O2co_kYrLSNwS163i0pw&s=19

שר המשפטים לשעבר גדעון סער תקף, "נאומו של שר המשפטים הערב היה מנאומי ההסתה החמורים ביותר שנשמעו נגד מערכת המשפט, שבראשה הוא עומד. מטרתו כפולה: חבלה מכוונת ומתוכננת בשיחות שמתקיימות בחסות הנשיא והמשך דה-לגיטימציה למערכת המשפט במטרה לפרקה כרשות עצמאית ולהכפיפה לשלטון ולגחמותיו. הוא הוכיח שאינו כשיר לשאת בתפקידו."

7 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.