שיא הבושה

בשידור חי: השרה מאי גולן מתפוצצת על מירב בן ארי

תמונה – ערוץ הכנסת

רגע אחרי שמונתה לשרה למעמד האישה, ח"כ מאי גולן התפוצצה במליאת הכנסת על ח"כ מירב בן ארי שלעגה על השתמטותה משירות צבאי, "צבועה ושקרנית! זה מה שאת ומה שאת תהיי כל החיים שלך! את בושה ומי שהביא אותך לפוליטיקה הוא בושה! עלובת נפש אני מאחלת שתעברי את כל מה שחוויתי! מנוולת!".

לאחר מכן כתבה השרה גולן, "לפני שנכנסתי לפוליטיקה לא הכרתי מהו רוע לשם רוע. רוע טהור. וכן, אני לא פוליטיקאית מהזן הרגיל שאתם מכירים, כזו שתשחק את המשחק בשביל המצלמות. אני מי שאני בלי צביעות! אז שרה או לא שרה – כשפוגעים בי אני אגיב. כשיורקים עלי, אני לא אתייחס לזה כגשם, ואל מול הרוע של מירב בן ארי כלפיי (שהולך עוד הרבה אחורה) שתקתי הרבה. לא עוד".

גולן הוסיפה, "לדברים שאמרה לי הערב אחרי המינוי שלי לפני שהגבתי, משום מה לא מתייחסים, (ואפילו לא טורחים להראות בסרטוני הכנסת – דמגוגיה ברמה הגבוהה ביותר), למה? כי להם הרי הכל מותר. הכל כולל הכל! אז אם נראה למישהו שאבלע עלבון אחרי עלבון רק כי אני שרה אז הוא יווכח אחרת. הדבר היחיד שאני מתחרטת עליו זה שנתתי לה במה ועוד כמה נקודות אצל הבוס, כשהיא תלך מחר מאולפן לאולפן כדי לעשות פוליטיקה זולה ולקבל זמן מסך מתקשורת השמאל שחיה מהדברים האלה. אהה כן וגם על זה שנתתי לערב מרגש עבורי לעסוק בכל דבר אחר חוץ מהמהות שלשמה התכנסנו. על זה אני באמת מצטערת."

12 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.